اجتماعیستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

حادثه برای همسررضا بنفشه خواه/ زائرین امام رضا نائب الزیاره ما باشند

کد خبر : 9933

رضابنفشه خواه، بازیگر توانمند و پیشکسوت کشورمان گفت: همسرم به علت حادثه در منزل بستری شده و امکان سفر به مشهد را نداریم و امیدوارم در این کمپین زائرین امام رضا نائب الزیاره ما باشند.

رضا بنفشه خواه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما تقریبا هر سال برای زیارت به حرم مطهر رضوی مشرف می شدیم ولی امسال به دلیل حادثه ای ناگوار از سفر بازماندیم.

این بازیگر توانمند کشور افزود: متاسفانه همسرم در اثر زمین خوردن دچار آسیب‌دیدگی شدند و در منزل بستری هستند و عملا منزل ما تبدیل به بیمارستان یک تخته شده است.

وی درخصوص کمپین نائب الزیاره گفت: طرح نائب الزیاره اقدامی تاثیرگذار و دارای اجر معنوی بالاست و امیدوارم اکنون نیز که ما از فیض زیارت مانده ایم زائرینی که سعادت حضور در کنار مرقد مطهر امام هشتن را دارندنائب الزیاره ما شده وبرای سلامتی همسرم نیز دعا کنند.

گفتنی است زائران امام رئوف، برای پیوستن به کمپین #نائب_الزیاره و انجام زیارت نیابتی برای سایر هموطنانمان میتواند عدد۲ را به سامانه ۰۲۱۰۰۰۱۸۸ ارسال ویا در سایت www.salam8.com ثبت نام نمایند.
عزیزان بازمانده از سفر نیز می‌توانند به عنوان #طالب_الزیاره با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ذکر شده درخواست زیارت نیابتی نمایند تا زائرین امام هشتم(ع) به نیابت از آنها زیارت انجام دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن