اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

استقبال استاندارخراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی در راه آهن و فرودگاه مشهد مقدس

کد خبر : 9945

استاندار خراسان رضوی  به همراه تعدادی از معاونان و مدیران ستادی استان با حضور در ایستگاه راه آهن و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با اهدا شاخه گل از زائران و مسافران نوروزی استقبال کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان از قسمت های مختلف راه آهن و فرودگاه مشهد بازدید کرد و در جریان نحوه ی خدمت رسانی به زائران قرار گرفت.
وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان برای پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی آمادگی کامل دارند، گفت: نهادهای دولتی در قالب  ۱۲ کمیته تخصصی ذیل ستاد خدمات سفر استان، امر خدمات رسانی به مسافران نوروزی را به صورت ۲۴ ساعته دنبال می کنند.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که سه میلیون و ۵۶۳ هزار و ۷۶۸ نفر زائر در شش روز گذشته به استان وارد شده اند؛ خاطر نشان کرد: سهم فرودگاه از این تعداد،  سه درصد است که بالغ بر  ۸۹ هزار ۴۴۷ نفر می باشند و در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد افزایش دارد.
رشیدیان سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ تا ۳۰ اسفند ماه سال جاری را از مجموع مسافران، نیز سه درصد اعلام کرد و افزود: ۱۱۷ هزار و ۲۱۰ نفر در شش روز گذشته از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته۲۸ درصد کاهش دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن