اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

تشکیل سامانه جامع بانک های اطلاعات فرهنگی و هنری پایتخت فرهنگی جهان اسلام

کد خبر : 9919

هدف از تجمیع اطلاعات فعالان فرهنگی و هنری، شامل اطلاعات فردی و گروهی و سوابق و تجربیات علمی و فرهنگی و هنری و اطلاعات تولید آثار و رتبه های کسب شده را استفاده از ظرفیت های مختلف عناصر فرهنگی و هنری، طبقه بندی و دسته بندی مخاطبان، اطلاع رسانی در حوزه های مختلف و ارتباطات متقابل و دوسویه است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهدمقدس از تشکیل سامانه جامع بانک های اطلاعات فعالان و مراکز و موسسات فرهنگی و هنری پایتخت فرهنگی جهان اسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس، «محمدکاظم دبیری» در دیدار با جمعی از اهالی قلم و شاعران، اظهار کرد: این بانک های اطلاعاتی در گام اول در دو رسته اشخاص حقیقی و حقوقی شامل اهالی قلم، خبرنگاران، شاعران، هنرمندان هنرهای نمایشی، تجسمی، فعالان قرآنی، مساجد و سینمایی و مراکز فرهنگی، هنری، موسسات قرآنی، مراکز تبلیغاتی، مطبوعاتی، سینمایی و آموزشی، آموزشگاه های آزاد هنری و سینمایی و همچنین مراکز دولتی و غیردولتی که در حوزه های فرهنگی و هنری خدمت رسانی می کنند، ایجاد یا بروز رسانی خواهند شد.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هدف از تجمیع اطلاعات فعالان فرهنگی و هنری، شامل اطلاعات فردی و گروهی و سوابق و تجربیات علمی و فرهنگی و هنری و اطلاعات تولید آثار و رتبه های کسب شده را استفاده از ظرفیت های مختلف عناصر فرهنگی و هنری، طبقه بندی و دسته بندی مخاطبان، اطلاع رسانی در حوزه های مختلف و ارتباطات متقابل و دوسویه عنوان کرد.

دبیری خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه اطلاعات جامع فرهنگی و هنری در مدیریت این منابع و همین طور در طراحی پاتوق ها، کارگروه ها و نشست های علمی، فرهنگی و خبری کمک شایان توجهی خواهد کرد.

وی همچنین از امکان مشارکت فعالان فرهنگی و هنری برای تکمیل فرم های مربوطه از طریق سامانه جامع بانک های اطلاعاتی فعالان و مراکز و موسسات فرهنگی و هنری مشهد مقدس خبر داد و افزود: بدین منظور همزمان با آغاز اجرای طرح در فروردین ٩۶ اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن