اجتماعیستون اصلی

راه اندازی ۴ مرکز اعزام آمبولانس انتقال متوفی در مشهد

کد خبر : 9801

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از راه‌اندازی ۴ مرکز اعزام آمبولانس انتقال متوفی در مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس ها شهرداری مشهد، حسن کریمدادی بیان کرد: در حال حاضر به منظور رفاه حال شهروندان جهت حمل متوفیات، ۴۹ دستگاه خودرو نیسان کاپرا توسط بخش خصوصی به کارگیری شده است.
وی افزود: همچنین تعداد ۲ خودرو ایسوزو یخچالدار با ظرفیت حمل و انتقال ۱۸ متوفی، ۵ دستگاه خودرو نیسان پیکاپ و دو دستگاه خودرو تویوتا هایس متعلق به سازمان فردوس‌ها آماده‌سازی شده تا در موارد پیک کاری و وضعیت بحران استفاده شود.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص تحهیزات آمبولانس‌ها بیان کرد: آمبولانس‌ها به اتاق مخصوص ویژه حمل متوفیات به صورت مستقل تجهیز شده و در آن اصول بهداشتی شامل ضدعفونی با مواد مخصوص تایید شده به طور روزانه پس از هر بار حمل متوفی رعایت می‌شود.
کریمدادی عنوان کرد: کلیه خودروها به چراغ گردان و دستگاه ردیاب، سامانه موقعیت یاب خودرو در کل کشور و شبکه بیسیم مرکزی مجهز شده است.
وی ادامه داد: کلیه خودروها به رنگ متحدالشکل با آرم و لوگوی سازمان فردوس‌ها هستند و تمامی رانندگان دارای لباس فرم یکدست، اتیکت هستند که درکنار آن کلاس آموزشی ضمن خدمت برای پرسنل بخش اعزام آمبولانس برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه تلفنی برای مرکز اعزام آمبولانس خبر داد و گفت: همچنین برای اولین بار در سطح کشور شماره خدماتی چهاررقمی ۱۵۳۰ و ۲ خط تلفن مستقیم جهت تماس شهروندان با مرکز اعزام آمبولانس متوفیات شهر مشهد راه‌اندازی شده است.
کریمدادی اضافه کرد: همچنین جهت رفاه حال خانواده متوفیات علاوه بر ایستگاه آمبولانس در آرامستان بهشت رضا (ع)، ۳ مرکز مجهز دیگر هم در سطح شهر مشهد جهت استقرار و اعزام آمبولانس در سطوح مختلف شهر احداث شده است.
وی تصریح کرد: مرکز اعزام آمبولانس متوفیات سازمان فردوس‌های شهرداری به طور شبانه‌روز آماده سرویس‌دهی و خدمات به شهروندان و زائران جهت حمل و انتقال متوفی است و در واحد برون شهری خودروهای این سازمان آماده سرویس‌دهی به تمام نقاط کشور را با خودرو‌های یخچال‌دار هستند.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بخش اعزام آمبولانس شامل ۵۰ راننده با سابقه، ۳۵ خوردو جهت حمل متوفی در داخل شهر و ۱۵ دستگاه خودرو در بخش برون شهری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن