اجتماعیستون اصلی

خانواده شهدای حادثه پلاسکو به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

کد خبر : 9789

مدیر عامل آتش نشانی مشهدگفت: خانواده شهدای حادثه پلاسکو در روز زیارتی حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند تا عهد و پیمانی دیگر با مولای خویش ببندند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره روابط عمومی آتش نشانی مشهد ؛ ، خانواده معظم خادمان کشورمان ، شهدای والا مقام حادثه پلاسکو در روز زیارتی حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند تا عهد و پیمانی دیگر با مولای خویش ببندند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد در حاشیه مقدمات این میزبانی ، گفت: این کاروان که متشکل از همسران و فرزندان شهدای متاهل و مادران و پدران شهدای مجرد حادثه عظیم و هولناک پلاسکوی تهران می باشند ، در روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه با جمعیتی بیش از ۳۵ نفر به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

وی با اعلام اینکه خانواده معظم شهدا طی دعوتنامه رسمی و حضوری از سوی آتش نشانی مشهد دعوت شدند ، گفت : امید است حال و هوای حرم امام هشتم(ع) آلامی بر دل های مصیبت زده این خانواده های عزادار و بسوگ نشسته باشد .

آتشپاد دوم جعفری از تشرف سه روزه مهمانان گرانقدر این سازمان در مشهد و زیارت امام رضا(ع) سخن گفت و ابراز کرد: در این مدت علاوه بر برنامه‌های مذهبی حرم مطهر ، برنامه های فرهنگی برای این زائران گرانقدر نیز در نظر گرفته شده است .

این گروه از زائران امشب ضمن دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، میهمان خوان کرامت حضرت رضا(ع) خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن