اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

برگزاری اجلاس آسیایی جامعه ایمن از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در مشهد/ اجلاس جامعه ایمن مطابق با استانداردهای بین المللی

کد خبر : 9772

دبیر کمیته امور بین‌الملل اجلاس آسیایی جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷ گفت: اجلاس آسیایی جامعه ایمن از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در مشهد برگزار می شود و همه ارکان علمی و تشریفاتی اجلاس مطابق با دستورالعمل و استانداردهای اجلاس‌های بین‌المللی است.


به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ حسین کشیری از برگزاری اجلاس آسیایی جامعه ایمن از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در مشهد خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از یک سال قبل همه ارکان علمی و تشریفاتی اجلاس مطابق با دستورالعمل و استانداردهای اجلاس‌های بین‌المللی است.
دبیر کمیته امور بین‌الملل اجلاس آسیایی جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: نحوه اجرای برنامه در افتتاحیه، اختتامیه، پنل‌ها و ارائه مقالات و همچنین بحث تکریم و پذیرایی و تشریفات مراسم بر اساس استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به هماهنگی دستگاههای مربوطه برای برگزاری این اجلاس؛ اظهار کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه در سطح استان همچون وزارت امور خارجه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در طی یک سال گذشته مورد توجه بوده است.
کشیری در خصوص نیروی انسانی این اجلاس نیز گفت: در بحث نیروی انسانی اجلاس نیز از یک تیم جوان دانشگاهی آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی استفاده می‌شود و به طور کلی این تیم آماده و مهیا برای اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه سال آینده خواهد شد.
گفتنی است؛ هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷ با ۳۰ میهمان خارجی از ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در شهر مشهد برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن