اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

لزوم هم افزایی دستگاه ها و تشکل ها برای ترویج فرهنگ گردشگری آسان

کد خبر : 9604

هم افزایی دستگاه ها و تشکل های مردمی در ترویج گردشگری آسان به توسعه و رشد گردشگری اسلامی کمک شایانی می کند.
رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام فرصت بی نظیری است که با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی و ترویج فرهنگ گردشگری آسان با محوریت دینی، می توان گام های نوینی را برای توسعه مشهد الرضا (ع ) برداشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تقدیر از خدمات شهرداری مشهد در حوزه گردشگری مذهبی گفت: باید در امر ترویج و توسعه گردشگری آسان تلاشی جمعی و همگانی داشته باشیم. سیدسعید سرابی که به عنوان آخرین سخنران همایش گفتمان گردشگری آسان در هتل هما حضور یافته بود، گفت: حدود ۲ سال پیش اولین نشست را با عوامل برگزاری این گفتمان داشتیم و از اتفاقات خوب رویداد بزرگ مشهد ۲۰۱۷ هم‌افزایی و همکاری خوب همگان در نهادهای مختلف بوده است.
وی افزود: برگزاری مراسم رسمی رویداد بزرگ مشهد ۲۰۱۷ در تالار قدس حرم مطهر رضوی با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد و این برنامه‌های باشکوه در طول سال ۲۰۱۷ در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها اولین گفتمان گردشگری آسان بوده است.
سرابی گفت: باید در امر ترویج و توسعه گردشگری آسان تلاشی جمعی و همگانی داشته باشیم و مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام ظرفیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف دارد و یکی از اهداف جدی این پایتخت توسعه فرهنگ گردشگری آسان و راحت است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن