ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

دشمن شناسی محوریت ۱۴۰ برنامه رویداد مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 9437

مسئول دبیرخانه ستاد فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ گفت: ۱۴۰ برنامه از مجموع ۵۰۰ برنامه مشهد ۲۰۱۷ با محوریت دشمن‌شناسی است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کاظم دبیری در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره «نواهای ضدآمریکایی» اظهار کرد: برنامه‌های انجام شده توسط فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد من را یاد خاطرات دوران مسجد و مدرسه انداخت و در آن دوران و به‌ویژه در شب‌های جمعه کارهای زیادی با محوریت انقلاب و ضداستکبار اجرا می‌کردیم.
وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد شایسته تقدیر است؛ تصریح کرد: این مجموعه فرهنگی و انقلابی برنامه‌های متعدد بسیار خوبی برای مردم، خانواده‌ها، رسانه‌ها و به‌ویژه نسل نوجوان اجرا کرد و در این برنامه‌ها مفاهیم بسیار بالایی در راستای استقامت همراه با صلابت، شعور و شعف دیده شد.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: کارهای ارائه شده الگوگیری از کارهای زمان انقلاب بود و بسیار گذار بود.

وی با بیان اینکه  ۳ هزار دانش‌آموز در نخستین دوره این جشنواره شرکت کرده بودند؛ افزود: ۲۲۰ اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در نهایت ۵۰ اثر انتخاب شدند.

وی این حضور گسترده را بسیار خوشایند دانست و گفت: قطعاً هنرمندان نوجوان نیازمند حمایت هستند تا به هنرمندی ارزشی و انقلابی تبدیل شوند.
دبیری با بیان اینکه این اقدامات در سال ۲۰۱۷ بسیار حائز اهمیت است؛ تصریح کرد: در این رابطه نقش رسانه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

 

وی اظهار کرد: باید به داشته‌های فرهنگی و تمدنی با محوریت امام رضا(ع) و اقدامات و فعالیت‌های انقلابی توجه شود.
مسئول دبیرخانه ستاد فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ با اشاره به اینکه ۱۴۰ برنامه از مجموع ۵۰۰ برنامه مشهد ۲۰۱۷ با محوریت دشمن‌شناسی است، عنوان کرد: باید در این رابطه از ظرفیت‌های مجموعه‌هایی همچون آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد در طول سال ۲۰۱۷ به‌ویژه ایام خاص این سال مانند دهه کرامت استفاده کرد و در این رابطه تفاهم‌نامه‌هایی با آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد منعقد شده است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن