اجتماعیاسلاید شو

جزئیات حادثه در یکی از مدارس ناحیه دو مشهد

کد خبر : 9434

رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش‌خراسان رضوی گفت: مسئله خاصی برای دانش آموزانی‌که‌ بر اثر کمبود اکسیژن در فضای کلاس دچار  شده بودند بوجود نیامد و تمام آن‌ها پس از طی کردن بررسی های پزشکی از بیمارستان مرخص شده اند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، محمدرضا فرهادی نیا با بیان این مطلب افزود: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان دبیرستان شاهد فردوسی ناحیه دو مشهد در کلاس درس دچار سرگیجه می‌شوند که پس از حضور مدیر و مسئولان مدرسه، طی تماس با اورژانس وضعیت آنها در داخل مدرسه بررسی می‌شود.
وی افزود: تعداد ۱۵ تن از این دانش آموزان برای بررسی بیشتر وضعیت سلامتی به بیمارستان منتقل و در نهایت پس از تشخیص‌ عدم‌ وجود مسمومیت و یا هرگونه مشکل خاص دیگری از مرکز درمانی مرخص شدند.
فرهادی نیا بیان کرد:  پس از وقوع این اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و همچنین رئیس آموزش و‌پرورش ناحیه دو مشهد باحضور در بیمارستان از نزدیک در جریان بررسی شرایط سلامت دانش آموزان قرار گرفتند.

وی از حضور عوامل آتش نشانی برای بررسی دقیق موضوع خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه تمامی سیستم های گرمایش این مدرسه دارای استاندارد لازم بوده و هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشته و آزمایش عوامل آتش نشانی هم‌ نشان داد گاز سمی خطرناکی در فضای کلاس وجود نداشته است و به احتمال فراوان این مشکل به دلیل وارونگی دما و کاهش اکسیژن در کلاس درس بوجود آمده است.
رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش‌خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: با وجود اینکه این حادثه مشکل خاصی را برای دانش آموزان و همکار فرهنگی حاضر در این کلاس درس بوجود نیاورده است اما مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد و مدیریت این مدرسه بررسی های خود در زمینه دلایل بروز این اتفاق را با بهره گیری از نظرات کارشناسان امر ادامه خواهند داد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن