ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

پایتخت فرهنگی جهان اسلام در همه ابعاد فرهنگی شاخص باشد

کد خبر : 9322

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت : پایتخت فرهنگی جهان اسلام به دلیل وجود بارگاه منور رضوی این ظرفیت را دارد که بتواند در همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی در سال ۲۰۱۷ شاخص باشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد شهری ۲۰۱۷ غلامرضا بصیری پور با بیان اینکه شهرداری مشهد از تمام ظرفیت‌های شهر در جهت شناساندن آن به زائران و گردشگران مذهبی تلاش کند، اظهار داشت: اگر بخواهیم ظرفیت‌های شهر مشهد به زائران و گردشگران خارجی نشان دهیم، باید تمام دستگاه متولی با یکدیگر همکاری کنند.

وی افزود: در راستای نشان دادن هویت شهری باید طرح های ماندگار در شهر ایجاد شود تا شهروندان و زائران خارجی این شهر رابه عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام بشناسند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد به مصوبه شورای شهر در خصوص اطلاع رسانی به گردشگران و زائران اشاره کرد، گفت: افزایش و بهبود تابلوهای اطلاع‌رسانی در خیابان‌های شهر و به خصوص معابر منتهی به حرم مطهر رضوی و مسیرهای پرتردد صورت می‌گیرد.

بصیری پور تصریح کرد: نمای شهر از لحاظ ساخت و ساز ساختمان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و می‌توان با سرو سامان بخشیدن این بخش سیما و منظر شهر مشهد را در نظر زائران بهبود بخشید.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد افزود: پایتخت فرهنگی جهان اسلام به دلیل وجود بارگاه منور رضوی این ظرفیت را دارد که بتواند در همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی در سال ۲۰۱۷ شاخص باش

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن