اجتماعیستون اصلی

آزادسازی بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار از بستر کشف‌رود توسط دستگاه‌ها

کد خبر : 9286

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تلاش دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری مشهد در حوزه ساماندهی به کشف‌رود گفت: در حوزه آزادسازی و مناسب‌سازی بستر و حریم کشف‌رود با همت تمامی دستگاه‌ها بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار اقدام شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رشیدیان در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) اظهار کرد: همچنین در حوزه توسعه شبکه فاضلاب، بیش از ۳۰۰ کیلومتر پیمان‌سپاری در حاشیه شهر مشهد صورت گرفته و برای ارتقای تصفیه‌خانه‌ها نیز در شهرهای مختلف استان اقدامات موثری شده است.
وی با اشاره به ایام الله دهه فجر، گفت: این بخش از تاریخ انقلاب اسلامی نمادی برای ظهور و بروز اتحاد، انسجام و وحدت ملی تحت زعامت مقام معظم رهبری است.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این دهه یادآور تلاش‌ها و از خودگذشتگی ملتی است که برای تحقق ارزش‌های بنیادین اعتقادی و ملی جانفشانی کرد و برای دستیابی به استقلال، آزادی و عزت خود قیام کرد و سرانجام ایمان و وحدت کلمه تحت رهبری‌های امام راحل(ره) موجب شکل‌گیری و رویش نهال انقلاب اسلامی شد.
رشیدیان، رمز تداوم انقلاب اسلامی و اقتدار نظام را ایمان و وحدت در سایه عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: فرهنگ جهادی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر عوامل استمرار مقتدرانه این حرکت مردمی است.
وی با اشاره به تقارن برگزاری جشن های دهه فجر و ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: برنامه‌های امسال دهه فجر به دلیل این تداخل رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت.
استاندار خراسان رضوی گفت: باید از این فرصت برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه استفاده شایسته‌ای شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن