اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

تاکید بر همکاری سازنده با سازمان آتش نشانی در جلسه فوق العاده هیات مدیره

کد خبر : 9114

قائم مقام مجتمع تجاری زیست خاور مشهد از برگزاری جلسه فوق العاده هیات مدیره ، در هفته گذشته و دعوت از مدیران و کارشناسان آتش نشانی ، بمنظوربهره مندی از خدمات مشاوره ایشان با هدف افزایش ضریب ایمنی این برج قدیمی مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، مهندس عرفانیان با بیان این که احداث مجتمع زیست خاور قبل از انقلاب انجام شده و بهره برداری رسمی از آن در ۱۳۷۴ آغاز شده است، افزود: نگرانی سازمان آتش نشانی ، با توجه به حادثه اخیر ساختمان پلاسکو تهران، قابل احترام است اما اظهار نظرهای مربوط به مشابهت وضعیت ساختمان پلاسکو تهران با مجتمع زیست خاور مشهد غیر کارشناسی و غیرمنصفانه است . ساختمان پلاسکو تهران ، سازه ای فلزی داشت اما ساختمان زیست خاور، از فوندانسیون مسلح و بتنی ،همراه با رعایت کامل اصول مهندسی وتوسط کارشناسان خارجی انجام شده است و در حال حاضر جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
مهندس عرفانیان در ادامه ، با اظهار گلایه از برخی سازمان های دولتی خاطر نشان ساخت: مانور استقرار پلت فرم آتش نشانی که در تاریخ ۱۷ دیماه توسط ایستگاه ۳۸ آتش نشانی بانجام رسید، نشان داد، ماشین های اطفاء حریق سازمان آتش نشانی که مبالغ بسیار زیادی برای خرید آنها هزینه شده است ، بعلت وجود ایستگاه تاکسی در خیابان کوهسنگی ۲ و همچنین توقف اتومبیل های شخصی، امکان تردد در کوچه های اطراف مجتمع را ندارد . و در صورت بروز حریق، زمان ارزشمند زیادی بمنظور استقرار این خودروهای عظیم الجثه و خاص در مکان مناسب، تلف خواهد شد . بنظر می رسد شهرداری مشهد، اداره راهنمایی و رانندگی و سازمان حمل و نقل ترافیک، باید برای حل این معضل بزرگ، چاره ای عاجل بیندیشند.
وی در پایان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان آتش نشان در حادثه اخیر، و تقدیر ازمدیران دلسوز آتش نشانی مشهد، از برگزاری نشست خبری مدیر عامل مجتمع تجاری زیست خاور با اصحاب رسانه طی روزهای آینده خبر داد و افزود: خوشبختانه فضای حاکم برروابط هیئت مدیره مجتمع زیست خاور با مدیران آتش نشانی ، کاملاً مثبت ، همراه با تعامل سازنده بوده و در جلسه مزبور گزارش کاملی از اقدامات ایمنی انجام شده و سایر برنامه های پیش گیرانه، به استحضار عموم شهروندان و زائران امام رضا ( ع ) خواهد رسید.
گفتنی است مجتمع زیست خاور، اولین مجتمع اقامتی تجاری مدرن مشهد بوده که علاوه بر استقبال مشهدی ها ، سالانه پذیرای زائران و مسافران زیادی از داخل و خارج از کشورمان می باشد.
این برج اقامتی با زیر بنای ۳۱٬۱۰۷ متر مربع ، شامل ۱۹۸ واحد اقامتی در ۱۵ طبقه و همچنین ۷۰۰ واحد تجاری در ۴ طبقه بوده و مجهز به پارکینگ طبقاتی در ۴ طبقه مجزا با ظرفیت بیش از ۲۵۰ خودرو می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن