اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

پایتخت فرهنگی جهان اسلام میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی شد

کد خبر : 8965

سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی روزهای ۳۰ دی ماه و اول بهمن ماه با حضور ۳۶ تیم خارجی و داخلی در مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی به‌صورت تیم به تیم برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، جانشین شهردار در رویداد مشهد ۲۰۱۷ با بیان این مطلب افزود: با توجه به زمان محدود برای انجام هماهنگی و به واسطه پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت کشتی کشور، در مجموع سه رشته ۳۶ تیم شامل ۲۳ تیم خارجی و ۱۳ تیم داخلی در سالن شهید بهشتی مشهد با هم مسابقه می‌دهند.
علی اصغر عنابستانی گفت: طبق اعلام فدراسیون کشتی، در کشتی آزاد کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، اوکراین، قرقیزستان، ازبکستان، مغولستان، گرجستان و منتخب آمریکای لاتین در کنار پنج تیم داخلی(تیم‌های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در چهار گروه به مصاف هم می‌روند.

در کشتی فرنگی نیز کشورهای گرجستان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان، اوکراین و ازبکستان در کنار پنج تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم مسابقه می‌دهند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، در کشتی پهلوانی کشورهای گرجستان، قرقیزستان، روسیه، ارمنستان، بلاروس، صربستان، مجارستان و ترکیه در کنار سه تیم داخلی (تیم‌های منتخب الف، ب و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم به‌صورت تیم به تیم مبارزه می‌کنند.

خاطر نشان می‌سازد؛ این مسابقات با حمایت ستاد مشهد ۲۰۱۷ شهرداری مشهد و همکاری سایر دستگاه ها به‌مناسبت انتخاب مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی در این شهر برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن