ورزشی

پدیده- سپاهان جمعه ۲۴ دی ماه ورزشگاه ثامن مشهد

کد خبر : 8940

تیم‌های پدیده خراسان و سپاهان اصفهان روز جمعه هفته جاری ۲۴ دیماه ۹۵ در ورزشگاه ثامن مشهد مقدس مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، تیم‌های پدیده خراسان و سپاهان اصفهان در نخستین دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری ۲۴ دیماه ۹۵ در ورزشگاه ثامن مشهد مقدس مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

پدیده و سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تا حدودی وضعیت مشابهی را پیگیری می‌کنند، البته وضعیت امتیازگیری دو تیم تا حدودی فاصله میان آنها را بیانگر است، سپاهان از مجموع بازی‌های خود ۲۲ امتیاز دشت کرده و پدیده موفق به کسب ۱۶ امتیاز شده اما دو تیم تشابهاتی نیز با یکدیگر دارند.

مهمترین تشابه دو تیم این است که در ۵ بازی خود طعم تلخ شکست را چشیده‌اند و همین سبب شده که فاصله هر دو تیم با رده‌های بالایی لیگ برتر دورتر و دورتر شود؛ پدیده در مقابل تنها موفق به کسب سه برد شده و سپاهان دو برابر پدیده موفق به شکست حریفان خود شده است.

نکته تشابه دیگر دو تیم، نحوه ورود آنها به بازار نقل و انتقالات در پنجره زمستانی لیگ برتر است که هر دو تاکنون یک ورودی داشته‌اند؛ پدیده دیوید ویکروم را در اختیار گرفته و در مقابل سپاهان نیز فعلاً تنها جلال عبدی را در لیست خرید زمستانی خود وارد کرده است.

در مقابل هر دو تیم حداقل یک مهره اساسی خود را به سلیقه مربیان کنار گذاشته‌اند؛ این روزها دیگر در فهرست پدیده محمدرضا خرسندنیا را مشاهده نمی‌کنیم، بازیکنی که با کلی امید و آرزو از استقلال تهران جدا شد و به شهر خودش بازگشت اما در نیم فصل راهی جز خروج از لیست پدیده نیافت و در مقابل سپاهان نیز با پدرو هنریکه خداحافظی کرد.

پدیده این روزها در جایگاه دوازدهم رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته و با پائین ترین تیم لیگ یعنی صبا، تنها ۹ امتیاز فاصله دارد همچنان که فاصله‌اش با سپاهان رده هشتمی نیز تنها ۶ امتیاز است و تمامی این موارد بیانگر این است که بازی دو تیم در ثامن از نظر ارتقا و یا نزول در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر بسیار تاثیرگذار است.

خط حمله پدیده در رقابت‌های لیگ برتر امسال دور از انتظار عمل کرده و با ضعیف ترین تیم رقابت‌های لیگ برتر از نظر تهاجمی یعنی صبای قم تبریز تنها سه گل فاصله دارد، پدیده در این فصل تنها ۱۳ گل به ثمر رسانده است؛ البته شاید عنوان شود که پرسپولیس صدرنشین نیز تنها ۱۸ گل به ثمر رسانده اما در مقابل پدیده در خطوط دفاعی نیز چندان خوب عمل نکرده است.

تمرینات پدیده برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر از مدتی قبل آغاز شد و شاید انتظار می‌رفت عملکرد بهتری در فصل نقل و انتقالات داشته باشند اما رضا مهاجری به داشته‌های فعلی خود اتکا کرده و بازیکنان این تیم نیز در مصاحبه‌های خود بارها عنوان کرده‌اند که پدیده در نیم فصل نخست تنها با قرعه بدشانسی روبرو بوده وگرنه جایگاه آنها بهتر از این بوده است.

پدیده و سپاهان می‌تواند فصل جدیدی در آینده و سرنوشت این دو تیم در بازی‌های آینده را رقم بزند و قطعاً هر دو تیم با هدف کسب هر سه امتیاز پا به چمن ثامن می‌گذارند. به ویژه اینکه پدیده در بازی‌های نخست خود در دور برگشت با قرعه مناسبی از نظر میزبانی مواجه است و عمده بازی‌های خود را در مشهد برگزار می‌کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن