سیاسی

هاشمی در رگ های انقلاب زنده است و مرگ او را خاموش نمی کند

کد خبر : 8933

خانه مطبوعات خراسان رضوی در سوگ مرحوم آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی بیانیه ای صادر کرد.متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار تحریریه صبح مشهد قرار گرفته است بدین شرح می باشد.

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص):
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء
وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. این سخن قافله سالار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی بزرگ است تا باور کنیم، هاشمی نمی میرد چون نهضت زنده است، چون جمهوری اسلامی، هر روز مقتدر تر از همیشه به پیش می رود. چون درخت انقلاب، هر روز دامن گستر تر می شود. هاشمی در رگ های انقلاب، زنده است و مرگ، او را خاموش نمی کند. اینک، قلم به سوگ می نشیند در سوگ مردی که در نهضت خمینی بزرگ، پرچمداری راست قامت بود. واژه ها شرح درد می کنند در ماتم مردی که دستانش گره گشای مشکلات مردم بود. دفترها مشق عزا می شوند در ماتم بزرگمردی که در کنار خامنه ای نستوه، شانی چنان داشت که به فرموده حضرت ایشان” هیچ کس برای من هاشمی نمی شود”.
اینک ما خبرنگاران و روزنامه نگاران خراسان رضوی این ماتم عظیم را محضر بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و امت حزب الله صمیمانه تسلیت می گوییم و برای آن فقیه مجاهد، روضه رضوان و برای امت انقلابی، شکیبایی مسئلت می کنیم.
خانه مطبوعات خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن