اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد به مرکز منطقه ای آموزش جامعه ایمن تبدیل می‌شود

کد خبر : 8355

دبیر کمیته بین‌المللی اجلاس جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷ گفت، مشهد به مرکز منطقه ای آموزش جامعه ایمن تبدیل می‌شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین کشیری با بیان این مطلب در نشست خبری «هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷» که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران و مدیران برتر از کشورهای همجوار پاکستان، افغانستان، لبنان، عراق و… برای اجلاس دعوت می‌شوند تا به شعارمان در تبدیل شدن مشهد به مرکز منطقه‌ای آموزش جامعه ایمن دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه موضوع امنیت و ایمنی دارای اولویت ویژه‌ای است، عنوان کرد: با وجود حجم تبلیغات گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران، میهمانانی که به کشورمان قدم می‌گذارند، بر موضوع ایمنی و امنیت صحه می‌گذارند.
دبیر کمیته بین‌المللی اجلاس جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷ افزود: ایمنی در دستگاه دیپلماسی کشور دارای جایگاه رسمی است و معاونت توسعه پایدار و محیط زیست این موضوع را دنبال می‌کند. شهرداری مشهد نیز تا کنون ارتباطات بسیاری با این معاونت داشته تا با سازمان‌ها و ان جی او‌ها در حوزه توسعه پایدار همکاری کند.
کشیری خاطرنشان کرد: میزبانی بسیاری از اجلاس‌ها را تنها به دنبال انجام کار فرهنگی برعهده می‌گیریم. اما در برگزاری این اجلاس تنها به دنبال انجام کار فرهنگی نیستیم و غنابخشی به بحث علمی دارای اهمیت ویژه‌ای است.
وی به بکارگیری دانشجویان و افراد علاقه‌مند در حوزه فعالیت‌های اجرایی اشاره کرد و توضیح داد: در این اجلاس نیز از مشارکت دانشجویان استفاده شده است. کاری که در دنیا نیز مرسوم است.
دبیر کمیته بین‌المللی اجلاس جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷ با اشاره به رشد دیپلماسی عمومی شهرداری مشهد، عنوان کرد: حضور رو به رشد هیئت‌های خارجی در حوزه سرمایه‌گذاری و تبادل تجربیات در مشهد و دیدار با شهردار این کلانشهر نشان دهنده رشد در حوزه دیپلماسی عمومی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن