اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

تفاهم نامه بیمه زائران رضوی و زائران پیاده منعقد شد

کد خبر : 8297

تفاهم نامه بیمه زائران مشهد الرضا با حضور مدیران ستاد خدمات سفر خراسان رضوی و بیمه تجارت نو منعقد شد.

حسین نثاری رییس اداره زیارت فرمانداری مشهد با اعلام این خبر گفت: تمامی زائران پیاده و کاروان ها بیمه مسئولیت شدند و ۶۳ هزار زائر پیاده بیمه زائر شدند.

وی گفت: زائران می توانند از طریق مراجعه به وبسایت www.mosafer-behesht.ir از مبدا بیمه زائر شوند که شامل ساختمان مسکونی، اثاثیه، فوت؛بستری و حوادث است.

همچنین عضو انجمن حرفه‌ای بیمه گفت: زائر ظرفیت مناسبی برای پایه‌گذاری اقتصاد بیمه در خراسان رضوی است و باید از آن بهره برد.

پوریا کرمانشاهی گفت: بیمه سفر به مشهد با توجه به قانون اعداد بزرگ و در نظر گرفتن روش‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده و ملاک آن بیشتر این است که برای توسعه هر چه بیشتر کشور ضریب نفوذ بیمه را در میان اقشار مختلف جامعه افزایش دهد.

وی بیان کرد: بیمه سفر زائر به صورت علمی و در نظر گرفتن الگوریتم‌های مشخص در فرآیندهای بیمه‌ای ریسک‌های مختلف و میزان حق بیمه و پوشش‌های بیمه‌ای در نظر گرفته شده تا بخشی از خسارات احتمالی که ممکن است در طول یک سفر برای افراد به وجود آید جبران شود.

عضو انجمن حرفه‌ای بیمه تأکید کرد: مشکلات پیش آمده برای قطار مسافربری در استان سمنان و مشکلاتی که برای زائران در اربعین رخ داد نیاز به تعریف نوعی بیمه‌نامه ویژه در حوزه سفر را محسوس کرده و امسال این خدمت توسط بیمه تجارت نو انجام می‌شود.

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: در همین راستا هماهنگی‌هایی با ستاد خدمات سفر خراسان رضوی انجام شده و هم اکنون برای مسافران در وبسایت مشخص شده برای سفر به مشهد بخش جداگانه‌ای برای خرید بیمه نامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه سفر پراکندگی ریسک بسیار بالا است، گفت: بخشی از هزینه‌های دریافتی از محل حق بیمه‌ها برای تقویت ایمنی و مولفه‌های پیشگیری از اتفاق اختصاص داده شده و در حوزه مسافر نیز اقدام مشابهی در خراسان رضوی در دست انجام است.

عضو انجمن حرفه‌ای بیمه ادامه داد: با توجه به اینکه اقتصاد شهر مشهد بر مبنای زائر شکل گرفته این موضوع امکانی را فراهم می‌کند تا اقتصاد شرکت‌های بیمه نیز از ورود این تعداد بالا منتفع شوند.
۹۵/۹/۱۵

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن