اسلاید شوستون اصلیسیاسی

روایت قاضی زاده از برنامه جبهه پایداری برای انتخابات ۹۶

کد خبر : 8273

عضو شورای مرکزی پایداری گفت: جلیلی هم فرد بسیار شایسته ای است و در توانمندی های او شکی نداریم؛ فضای کشور در آن دوره به گونه ای چرخید که شانسی برای این ادبیات و گفتگو نبود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرآنلاین، امیرحسین قاضی زاده درباره انتخابات سال۹۲ بیان کرد: جلیلی هم فرد بسیار شایسته ای است و در توانمندی های او شکی نداریم؛ فضای کشور در آن دوره به گونه ای چرخید که شانسی برای این ادبیات و گفتگو نبود. البته جلیلی دیر آمد خوب هم نتوانست نظراتش را بیان کند. تیم تبلیغاتی اش هم نتوانست خوب کار کند.

وی در عین حال درباره انتخابات سال آینده تأکید کرد: بعید می دانم آقای جلیلی تصمیمی برای کاندیداتوری داشته باشد.

 

وی در خصوص برنامه جبهه پایداری برای بررسی نامزدهای موردنظر گفت: ترجیح دوستان این است که چهره جدید باشد.

قاضی زاده با بیان اینکه کمیته سیاسی جبهه پایداری دارد روی آقای نادران کار می کند، گفت: آقای نادران صریح، شفاف، پاک دست، دارای تیم و در کل فرد خوب و مناسبی برای این کار است. اقتصاددان است. چند دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد. یکی از مشکلات ما با روسای جمهور آن است که وقتی رأی می آورند کسی را برای اداره کشور ندارند. اینها ممیزات و مشخصات مثبت آقای نادران است.

وی درخصوص فتاح و ضرغامی نیز گفت: حالا ممکن است گفتگوهایی با آنها شده باشد اما نخواهند بیایند. دوره گذشته هم پایداری سه گزینه داشت که دو گزینه گفتند ما نمی آییم یکی از آن دو نفر آقای فتاح بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن