اسلاید شواقتصادیستون اصلی

آخرین وضعیت هلدینگ زائر/ تقسیم سود اقتصاد زیارت با مردم

کد خبر : 8266

معاون اقتصادی شهردار مشهد آخرین اقدامات اجرایی هلدینگ زائر را تشریح کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد محمدرضا مزجی اظهار کرد: طرح ایجاد شرکت مادر تخصصی زائر به منظور تامین زنجیره خدمات زائر از مبدا تا مبدا و ارائه خدمات رسانی هر چه بهتر و منظم تر به زوار حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) آماده شده است.

وی با بیان اینکه شرکت در حال پیگیری برای اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد تصریح کرد: مطالعات مالی و بررسی نحوه تاسیس هلدینگ به نحوی که شهرداری در عین داشتن حاکمیت، کمترین مالکیت را در سهام شرکت هلدینگ داشته باشد انجام شده است.

معاون اقتصادی ورئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد بیان کرد: مذاکره و توافق اولیه با بانک های شهر، گردشگری، مهر اقتصاد، ایران زمین و شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی در مورد سرمایه گذاری در هلدینگ زائر صورت گرفته و این موسسات نسبت به ورود به این شرکت ابراز تمایل کرده اند.

وی با اشاره به تهیه اساسنامه شرکت هلدینگ جهت ارائه به سازمان بورس افزود: اساسنامه جهت بررسی به در شورای محترم اسلامی شهر مشهد مقدس ارسال شده که اعضای محترم از بررسی نتیجه کار را اعلام خواهند کرد.

مزجی یادآور کرد: پس از دریافت موافق اصولی تاسیس شرکت از سازمان بورس، بررسی لایحه تاسیس در صحن علنی شورا شهر انجام خواهد شد.

معاون اقتصادی شهردار مشهد با تاکید برلزوم انتفاع عموم مردم از اقتصاد زیارت بیان کرد: اقتصاد زائر یکی از منابع اصلی درآمد در مشهد است که عده کمی از آن بهره مند می شوند ولی با راه اندازی این هلدینگ که به صورت سهامی عام خواهد بود همه مردم از این سود سرشار منتفع خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن