اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

آتش سوزی در برج مسکونی فیروزه هم به خیر گذشت

کد خبر : 8205

برج ۱۱ طبقه مسکونی در بولوار سازمان آب صبح روزگذشته دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شد که با تلاش ۸۰ آتش‌نشان خاموش شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش‌نشانی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: این حریق در ساعت ۶:۳۱ صبح اعلام شد. مهدی رضایی با بیان اینکه کانون حریق یکی از واحد های طبقه هفتم برج بود گفت: شعله های آتش در حالی که قسمت پذیرایی، آشپزخانه و یکی از اتاق های منزل ۱۲۰ متری   را فرا گرفته بود، در دقایق اولیه مهار و اطفا شد.

وی افزود: ساکنان این منزل ۲زن میانسال بودندکه از داخل حریق به محل امن منتقل و تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل شدند و ۳ تن دیگر از ساکنان برج به بیمارستان امام رضا(ع) و یک نفر دیگر به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

وی همچنین تصریح کرد: تعدادی از ساکنین که دچار دودگرفتگی سطحی شده بودند، توسط تکنسین های اورژانس نیز در محل به صورت سرپایی مداوا شدند.

در خور اشاره است این حادثه در حالی به خیر گذشت که برای ساختمان ها وجود امکاناتی از جمله اعلام و اطفای حریق باید مانع از بروز چنین حوادثی شود. همچنین امکاناتی دیگر چون پله اضطراری و راه های خروج  بایدبه گونه ای باشد که افراد به سهولت از محل خارج شوند و از سوی دیگر آتش نشانی نیز نیازمند تجهیزاتی است که در ساختمان های مرتفع کارایی بهتری داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن