دانش و فناوری

آغاز بکار خادمین افتخاری با حضور بیش از ۶۰۰ خادم / اعطای نشان خدمتی به خادمان افتخاری

کد خبر : 8066

مدیر گردشگری و امور زائرین شهردار مشهد گفت: همایش آغاز به کار خادمان افتخاری حریم رضوی با حضور بیش از ۶۰۰ خادم افتخاری حریم رضوی چهارم آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد، علی قناویزچی اظهار کرد: در راستای ترویج و اموزش فرهنگ صحیح خدمت با مشارکت منطقه ۴ و کلانتری طبرسی دوره آموزشی انتظامات در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزش سرهنگ ابراهیمی و سروان حسینی آموزش هایی در زمینه انتظامات، ارتباط موثر، مسائل حراستی، امنیتی و احترام به زائر به خادمان ارائه کردند.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهردار مشهد بیان کرد: در پایان به خادمان گواهی نامه خدمت افتخاری اعطا شد.

وی همچنین گفت: دوره آموزشی ماساژ برای ۲۰۰ بانوی خادم افتخاری به میزبانی منطقه ۹ در سالن ورزشی شهید صیاد شیرازی در دو شیفت با هدف اصلاح رفتار ماساژورها در ارائه خدمت به زائرین پیاده برگزار شد.

قناویزچی تصریح کرد: آموزش ماساژ توسط هیات پزشکی مشهد صورت می گیرد و در پایان بانوان برای یادگیری بهتر به صورت عملی تمرین خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: همایش آغاز به کار خادمان افتخاری حریم رضوی با مشارکت منطقه ۱۱ در تالار شهر با حضور بیش از ۶۰۰ خادم افتخاری حریم رضوی روز پنج شنبه ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می شود.

قناویزچی با اشاره به سخنرانی شهردار مشهد در جهت تبین اهداف عالی شهری، افزود: حجت الاسلام مافی نژاد نیز در این همایش در خصوص ارتباطات موثر از دیدگاه قران و سیره رضوی و احکام خدمت به زائران پیاده سخنرانی می کند.

وی تصریح کرد: در پایان به خادمان افتخاری نشان خدمتی در هر گروه خدمت اهدا می شود و بعد از آن مداح اهل بیت امیر عارف با مرثیه سرایی خادمان را بدرقه می کند.

قناویزچی همچنین از آغاز ساماندهی ۲۴ خادم افتخاری حریم رضوی در ۴ ایستگاه برون شهری در محور نیشابور خبر داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن