اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

جابجایی بیش از ۳۴ هزار و ۷۷۰ زائر معزز اربعین حسینی در راه آهن خراسان

کد خبر : 8039

 

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۳۴ هزار و ۷۷۰ مسافر و زائر معزز اربعین اباعبدالله الحسین(ع) در راه آهن خراسان جا به جا شده اند.
به گزاش صبح مشهد، محمد هادی ضیایی مهر در راستای تسهیل در جابجایی زائرین در ایام اربعین حسینی از تاریخ ۲۰ آبان تا ۳۰ آبان ماه سال جاری تعداد ۲۴ هزار و ۶۷۲ مسافر و زائر اربعین اباعبدالله الحسین(ع) از مشهد به شهرهای تهران، اهواز و خرمشهر توسط ۴۵ رام قطار مسافری، علاوه بر ظرفیتهای جاری روزانه که۸۰ رام قطار مسافری فوق العاده و جابجایی ۳۱ هزار و ۲۸۸ مسافر و زائر معزز به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس که در سیر می باشد، جابه جا شده اند.
وی افزود: همچنین جهت بازگشت زائرین معزز از شهرهای خرمشهر، اهواز و تهران به مشهد مقدس در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه نیز علاوه بر ظرفیتهای موجود روزانه تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر ظرفیت با ۱۶ رام قطار مسافری ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال، با عنایت خاصه و همیشگی امام هشتم(ع) و تلاش کلیه همکاران در راه آهن خراسان ضمن ارائه خدمات به زائرین و عزاداران اربعین حسینی تلاش میشود با ایجاد ظرفیت ریلی مناسب بستر و شرایط مطلوب را برای تشرف هیئتهای مذهبی به مشهد مقدس و همچنین برگشت زائرین پیاده برای ایام دهه آخر ماه صفر فراهم شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن