اسلاید شواقتصادیستون اصلی

رشد ۲۲ درصدی تعداد فروشگاه‌های شهرما از ابتدای سال جاری

کد خبر : 8043

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد فروشگاه‌های شهرما ۲۲ درصد رشد داشته‌اند.
به گزارش صبح مشهد، احمد محبی، مدیرعامل سازمان، با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور رفاه شهروندان و ارائه خدمات بیشتر با سطح کیفی بالاتر از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد فروشگاه‌های شهرما ۲۲ درصد رشد داشته‌اند.
وی هدف از احداث فروشگاه‌های شهرما را دسترسی آسان، ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و کاهش سفرهای درون شهری بیان کرد و گفت: همه ساله بهره‌برداری از فروشگاه‌های شهرما جدید در دستور کار قرار دارد که در همین راستا در سال گذشته پنج فروشگاه شهرما میثاق، میرزا کوچک خان، مهرآباد، فلسطین و مهرگان به بهره‌برداری رسیدند که تعداد فروشگاه‌های شهرما به عدد ۲۵ افزایش پیدا کرد.
مدیرعامل سازمان میادین بیان کرد: با همین هدف دو فروشگاه شهرما دیگر نیز در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و سه فروشگاه دیگر نیز طبق برنامه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های شهرداری ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر است خاطر نشان کرد: ایجاد ۱۰ بازار سیار در سال جاری در دستور کار سازمان میادین شهرداری مشهد قرار گرفته‌است که تاکنون پنج بازار به بهره‌برداری رسیده‌ و تعداد این بازارها در حال حاضر به ۲۳ بازار افزایش یافته‌است.
محبی در ادامه گفت: روز بازارهای آرامگاه خواجه‌ربیع همه روزه به جز دوشنبه‌ها، یکشنبه بازار و چهارشنبه بازار مجیدیه واقع در بلوار مجیدیه مقابل مجیدیه ۳۳ ، بازار دانش واقع در خیابان امام رضا و سه‌شنبه بازار رجا واقع در بلوار حر که در مجموع با بیش از ۴۰۰ غرفه فعال هستند زمینه اشتغال را برای ۴۰۰ نفر ایجاد کرده‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن