اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

بیش از ۲۵ هزار نفر خادم افتخاری حریم رضوی شدند

کد خبر : 7836

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از طریق سامانه پیام کوتاه، تلفن ملی زائر و پایگاه اینترنتی tourism.mashhad.ir در کمپین خادمان افتخاری حریم رضوی ثبت نام کرده اند.
به گزارش صبح مشهد، علی قناویزچی با اعلام این خبر افزود: از ۶ آبان ماه تا کنون تلفن ملی زائر پاسخگویی ۴ هزار ۱۳ زائر و مجاور بوده است.

وی با اشاره به طرح جهاد خدمت بیان کرد: ۲۲ هزار و ۳۴۲ نفر از طریق پیامک و ۳ هزارو ۲۸۹ نفر از طریق پایگاه اینترنتی در طرح خادمان افتخاری حریم رضوی ثبت نام کرده اند که ۲۱۸ نفر آن غیر مشهدی هستند.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد در ادامه عنوان کرد: ۱۰ مرکز اسکان درسطح مناطق با ظرفیت ۳ هزار ۸۰۰ نفر برای زائران پیاده حریم رضوی (ع) در دهه آخر صفر پیش بینی و در حال آماده سازی است.

وی در خصوص مراکزاسکان مردمی گفت: مراکز اسکان مردمی توسط مناطق شناسایی می شوند و پس از تایید حوزه مربوطه برای دهه آخر صفر ساماندهی و به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اشاره به پیش بینی ۶ ایستگاه استقبال از زائران پیاده در ۵ مبادی ورودی شهر مقدس مشهد؛ اظهار کرد: در حال حاضر در منطقه ۳ و ۷ فعالیت احداث ایستگاه ها آغاز شده و در حال اجراست.

گفتنی است؛ برای شرکت در کمپین مردمی جهاد خدمت می توانید از طریق وب‌سایت tourism.mashhad.ir/khedmat ، ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۸۸ و تلفن ملی ۰۹۶۳۰۸ اقدام کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن