اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

سید جلال فیاضی به عنوان مشاور رسانه ای دبیر خانه مشهد ۲۰۱۷ منصوب شد

کد خبر : 7797

با حکم دبیر شورای برنامه ریزی و هماهنگی پایتخت فرهنگ اسلامی، سید جلال فیاضی به عنوان مشاور رسانه ای دبیر خانه مشهد ۲۰۱۷ منصوب شد.

به گزارش صبح مشهد، سید سعید سرابی در حکمی سید جلال فیاضی را به عنوان مشاور رسانه ای دبیر خانه مشهد ۲۰۱۷ منصوب کرد؛ متن نامه به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

در هفتمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی ( آیسسکو) که در سال ۱۳۹۰ در الجزایر تشکیل شد، شهر مشهد به عنوان پتایتخت فرهنگ اسلامی در سال ۲۰۱۷ ( ۱۳۹۶ ) انتخاب گردید.

مهمترین محورهای فعالیت آیسسکو در چهار حوزه « میراث، هویت فرهنگی اسلامی و الزامات جهانی شدن »، « تنوع فرهنگی برای ترویج خلاقیت و رسیدن به توسعه پایدار»، « گفتگو و اتحاد تمدن ها در روابط منطقه ای و بین المللی» و « فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت توسعه پایدار جهان اسلام» تقسیم بندی شده است.

با توجه به نقش رسانه در معرفی مشهد پایتخت اسلامی به جهانیان، و همچنین در اجرای بند ۵ مصوبه مورخ ۶/۴/۹۴ شورای سیاست گذاری ملی مبنی بر تشکیل دفتر مطالعات راهبردی در چهت تدوین برنامه های محتوایی و عملیاتی و با عنایت به توانمندی سوابق و تعهد، جنابعالی به عنوان مشاور رسانه ای دبیرخانه  شورای برنامه ریزی و هماهنگی رویداد پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد۲۰۱۷ منصوب می گردید.

توفیق روزافزون شما را در جوار مضجع منور حضرت رضا (ع) از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن