اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

حیف شد!

کد خبر : 7659

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما استاد بدست آوردن فرصت ها و نابود کردن آن هستیم و رویداد مشهد ۲۰۱۷ نیز فرصتی است که به خاطر کم کاری دیگران درحال نابود است.سید امیرحسین قاضی زاده پس بازدید از نمایشگاه مطبوعات تهران و حضور در غرفه پایگاه خبری صبح مشهد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات دولت برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ با ابراز تاسف از کم کاری های مسئولین اظهار کرد: ما استاد بدست آوردن فرصت ها و نابود کردن آنها هستیم.

وی اقدامات شهرداری مشهد درخصوص این رویداد را ارزنده دانسته و اضافه کرد: رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ فرصتی است که به خاطر کم کاری دیگران در حال نابودی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص شرکت پدیده تصریح کرد: در مورد پدیده باید از ابتدا براساس قانون رفتار می شد. مسئولین به خاطر اینکه موضوع مسالمت آمیز تمام شود ابتدای امر جلوی روند قانونی پرونده را گرفتند که باعث شد کار به اینجا کشیده شود.

لزوم پایداری و استمرار فعالیت های شهرداری در حاشیه شهر

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد شهرداری در خصوص حاشیه شهر بیان کرد: شهرداری کارهای خوب را شروع کرده است که برای حصول نتیجه پایداری و استمرار لازم است.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر لزوم اختصاص بودجه ویژه به حاشیه شهر افزود: باید مراقبت کرد و با جلوگیری و تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در دخال وخارج حریم شهر جلوی مهاجرت واسکان های غیرقانونی گرفته شود.

فضای انتخابات آتی سیاسی نیست

عضو هیات رئیسه مجلس درخصوص فضای سیاسی انتخابات آتی گفت: انتخابات آتی ریاست جمهوری بجای اینکه سیاسی باشد معیشتی است و مردم براساس دغدغه های خود رای خواهند داد.

وی اضافه کرد: دولت می خواهد فضا را سیاسی و دو قطبی کند و اگر موفق نشد با استفاده از ایجاد جوسازی های فرهنگی فضای انتخابات را تحت تاثیرقرار خواهد داد.

قاض زاده ادامه داد: اگر فردی بیاید و با برنامه های خود گشایشی در معشیت و زندگی مردم ایجاد کند میتواند نظر مردم را جلب کند.

مردم باید نظام ارزشی حاکم بر مشهد را بپذیرند

عضو هیات رئیسه مجلس درخصوص برگزاری کنسرت ها در مشهد عنوان کرد: مشهد شهری مذهبی است که به واسطه وجود منورامام هشتم(ع) ایجاد شده و همانگونه که وضعیت شهرهای مذهبی درتمام دنیا با سایر شهرهای آن کشورها متفاوت است نظام ارزشی مشهد نیز باسایر شهرهای کشور فرق می کند.

وی افزود: ما در ایران دو شهر مذهبی داریم که باید نگران زائرین و ساختارهای دینی آنها باشیم و مردم این شهرها باید این واقعیت را پذیرفته و نظام ارزشی حاکم بر آنها را درک کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن