اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

اجلاس جوانان کشورهای اسلامی، تجربه مبارکی برای مشهد ۲۰۱۷ است

کد خبر : 7371

شهردار مشهد گفت: چهارمین اجلاس مدل سازمان همکاری اسلامی مقدمه ای بر رویداد فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ و تجربه مبارکی برای مشهد است.

به گزارش صبح مشهد سید صولت مرتضوی در حاشیه مراسم چهارمین اختتامیه اجلاس مدل همکاری اسلامی که به میزبانی شهرداری مشهد در تالار شهر برگزار شد؛ در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این اجلاس یک اجلاس آموزشی و مدل سازی مدیریت اسلامی بود و خوشبختانه دستاوردهای بسیار ارزنده ای داشت.

وی تصریح کرد: در جلسات مختلف و متنوع دانشجویان از حضور اساتید در حوزه های سیاست خارجی، دیپلماتیک، مدل زمامداری و حکومت داری اسلامی و سایر آموزش ها بهره جستند.

 

وی دستاورد دیگر این اجلاس را مودت و اخوت اسلامی عنوان کرد و افزود: بالغ بر ۴۰ کشور اسلامی در مشهد مقدس با یکدیگر آشنا شدند و علاوه بر توفیق زیارت امام رضا (ع)، اداب و رسوم، سنن و مهمان نوازی مردم ایران اسلامی مخصوصا مشهدی ها را نیز از نزدیک تجربه کردند.

 

شهردار مشهد بیان کرد: این اجلاس تجربه بسیار نوپ، خوب و مبارکی بود؛ امیدورام جوانان شرکت کننده در این اجلاس در آینده به عنوان دولتمردان زمامداران جامعه اسلامی در عرصه منطقه ای و جهانی ایفای نقش کنند.

 

وی گفت: این اجلاس مقدمه ای بر رویداد فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ و تجربه مبارکی برای مشهد است؛ امیدورایم در سال ۲۰۱۷ مشهد را به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی و به عنوان قبله امال بسیاری از ارزومندان و مسلمانان بیش از پیش به جهان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه این اجلاس مدلی از کنفرانس اسلامی و برگزاری مجالس آینده است؛ اظهار کرد:  اگر چه تصمیمات خاصی در در این جلسه در خصوص رویداد مشهد ۲۰۱۷ نباید اتخاذ می شد اما یک پیش آگاهی و یک توان سنجی برای اجرای مجالس  رویداد مشهد ۲۰۱۷ بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن