اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

بهره گیری از جوانان نخبه در معرفی رویداد مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 7224

دبیر کانون مخترعین ایران گفت: به نظر من در موضوع  مشهد ۲۰۱۷ کمک گرفتن از جوانان مثمر ثمر مانند کانون مخترعین ایران، اعضایی که در آن فعالیت دارند می تواند در بهبود روند توسعه شهر و کشور و نشان دادن قابلیت ها و … به جهان اسلام و کشورهای اروپایی موثر باشد.

این اجلاس فرصتی برای بحث و گفتگو بین جوانان و ارائه دیدگاه ها است
به گزارش صبح مشهد الهام قاسمی نژاد دبیر کانون مخترعین ایران یکی از میهمانان چهارمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی که پنج اختراع را به ثبت رسانده است، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به مشکلات کنونی جامعه از جمله خشکسالی، ترافیک و کارافرینی، برگزاری اجلاس های بین المللی و اجلاس هایی که در مورد نقش جوانان، ایده، خلاقیت، ابتکاری و انرژی زیاد جوانان صحبت می کند؛ بسیار تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس ها و ارائه راهکارها از سمت جوانان بخصوص در این حوزه بسیار مثمر ثمر است.

قاسمی نژاد در ادامه عنوان کرد: این اجلاس فرصتی را برای بحث و گفتگو بین جوانان و ارائه دیدگاهها فراهم کرد که جوانان مسلمان کشورهای مختلف با دیدگاههای متفاوت در کنار هم به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مختلف بپردازند.

دبیر کانون مخترعین ایران به اشاره به رویداد مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: باعث افتخار است که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است؛ از طرفی این موضوع مستلزم رشد بسیار خوب در زمینه ابتکارات، اختراعات، نوآوری ها و فنی آوری هایی که بتواند واقعیت جهان اسلام را به همه کشورها نشان دهد است.

وی افزود: به نظر من در این موضوع  کمک گرفتن از جوانان مثمر ثمر مانند کانون مخترعین ایران، اعضایی که در آن فعالیت دارند می تواند در بهبود روند توسعه شهر، کشور ، نشان دادن قابلیت ها، دانش دانشجویان و اساتید ما و افراد دارای ابتکارات و اختراعات در موضعات مختلف به جهان اسلام و کشورهای اروپایی موثر باشد.

دبیر کانون مخترعین ایران در پایان گفت: ما باید با استفاده  از فرصت مشهد ۲۰۱۷  ابتکارات، اختراعات، نوآوری ها و فنی آوری های خود را به جهانیان نشان دهیم.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن