اجتماعیستون اصلی

تصویب ۶ مصوبه توسط مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور

کد خبر : 7038

بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کلان‌شهرهای کشور با میزبانی شهرداری مشهد در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهرماه با موضوع اصلی بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه و بهبود زیست شهری توسط شهرداری‌ها، اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و آموزش با حضور مدیران روابط عمومی شهرداری‌ کلان‌شهرهای کشور برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در این نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری‌های تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه، تبریز، شیراز، اهواز، زاهدان، قم، کرمانشاه، رشت، کرمان و همدان حضور داشتند که در نهایت بعد از برگزاری جلسات و رایزنی‌ها، ۶ مصوبه به تصویب مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور رسید که به شرح زیر است:
۱ – مقرر گردید کارگروه فضاهای مجازی با حضور روابط عمومی شهرداری کلان‌شهرهای تهران، اصفهان، همدان، ارومیه، رشت و کرج با مسئولیت روابط عمومی شهرداری اصفهان و با هدف بررسی موارد ذیل تشکیل گردد.
الف: بررسی ساختارهای سازمانی در خصوص شبکه‌های اجتماعی و بهره‌مندی از تیم‌های فضای مجازی
ب: رصد فضای مجازی
ج: پیگیری مستندات قانونی در خصوص رادیو و تلویزیون اینترنتی
د: مشخص نمودن سرفصل‌های آموزشی برای توانمندسازی همکاران در خصوص فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی
۲ – اقدام به نصب و راه‌اندازی ویدیو کنفرانس برای همه مدیران روابط عمومی کلان‌شهرهای ظرف ۱۰ روز از تاریخ تنظیم صورتجلسه
۳ – مقرر گردید برای تهیه و تولید محتوای آموزشی و آگاهی بخشی با ارائه ۱۰ اولویت شهری و طی مدت زمانی ۱۰ روز از تاریخ تنظیم صورتجلسه با هدف بررسی و ساخت برنامه‌های مشترک برای روابط عمومی‌های شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور اقدام و از طریق تمام ابزارهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی منتشر گردد ضمن اینکه برای اجرایی نمودن طرح مقرر شد موضوع در نشست شهرداران کلان‌شهرها مطرح و از سوی دبیرخانه کمیته روابط عمومی و بین‌الملل پیگیری گردد.
۴ – تأکید مجدد بر مصوبات نشست ارومیه در حوزه امور بین‌الملل و ارسال فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به دبیرخانه نشست
۵ – مقرر گردید امور بین‌الملل هر کلان‌شهر سرفصل‌های آموزشی مورد نیاز و همچنین معرفی استاد و افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی مورد نظر را تهیه و نسبت به برگزاری آن اقدام نماید.
۶ – مقرر گردید شهرهای تهران، مشهد و تبریز ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ تنظیم صورتجلسه نسبت به تهیه سرفصل‌های آموزشی با محوریت چگونگی تنظیم تفاهم‌نامه‌ها، توافق‌نامه‌ها، چگونگی مذاکرات کاری و دیپلماتیک، معرفی استاد و مدرس مربوطه برای ارائه در نشست بعدی اقدام نمایند.
شایان ذکر است، بیست و هشتمین اجلاس مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری‌های کلانشهر کشور در زمستان سال جاری در شهر اهواز برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن