اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مصوبه هیئت‌وزیران در مورد مشهد ۲۰۱۷ دارای اشکالات زیادى است

کد خبر : 6988

عضو شوراى اسلامی شهر مشهد مصوبه هیئت دولت در مورد مشهد ۲۰۱۷ را با اشکالات زیاد همراه دانست و آن را با چالش برجام در کشور مقایسه کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، محمد آصفی‌یزدی در نشست تخصصی مشهد و الزامات فرهنگی اظهار داشت: ما در حوزه اجتماعی، زیارت و… برنامه‌های کلان را مشخص کرده‌ایم که کار بسیار بزرگی است، چشم‌انداز و سیاست‌ها را مشخص کرده‌ایم.

وی افزود: زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و کارگروه‌های زیادی تشکیل شد و دانشگاهیان کمک کردند و به برنامه‌های خوبی رسیدیم، اگر در حاشیه شهر اتفاقات خوبی می‌افتد به دلیل اثرات همین کارگروه‌ها بوده است.

عضو شوراى اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: از دانشگاه با تمام وجود درخواست می‌کنیم به کمک مشهد ۲۰۱۷ بیاید و در درازمدت به  مردم این سرزمین کمک کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مصوبه هیئت‌وزیران درباره مشهد ۲۰۱۷ کلی اشکال دارد که ما این مشکل ترجمه را در برجام هم دیدیم که کشور را با چالش مواجه کرد.

وی تأکید کرد: شوراى اسلامی شهر مشهد در این مصوبه دیده نشده است و غایب بزرگ در شوراى سیاست‌گذاری بود و اصلاً در این شورا دعوت نشد.

آصفی‌یزدی گفت: هر جا موفقیتی بوده به خاطر اتاق فکری بوده که دانشگاهیان پشتوانه آن بوده‌اند و ما بهره‌های زیادی از آن برده‌ایم.

وی افزود: یکی از الزامات مشهد ۲۰۱۷ استفاده از المان‌ها و مبلمان‌های شهری است که دانشگاه باید در این زمینه به ما کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ارائه یک الگوریتم تمام‌عیار فرهنگی به‌عنوان میزبان فرهنگی یکی از زیرساخت‌های فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ است.

وی خاطرنشان کرد: تابلوهای راهنمای ما از هفته آینده به سه زبان در شهر نصب خواهد شد و یکی از الزامات مهم فرهنگی ۲۰۱۷ فراهم کردن شرایط میزبانی است.

آصفی گفت: شهردارى ۱۱ برنامه برای مشهد ۲۰۱۷ دیده است که اعطای نشان خادمین تقریب بین مذاهب از جمله آن‌هاست و ما امیدواریم بتوانیم این شهر را به دنیا بیش از گذشته معرفی کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن