اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

ضرورت مشارکت رسانه ها در فرهنگسازی آموزش های پیش و پس از ازدواج

کد خبر : 6999

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به افزایش آمارطلاق در سال های اخیر به ویژه طلاق های عاطفی، اهمیت مسأله «آموزش» در راستای کاهش آمار طلاق های رسمی و عاطفی را یادآور شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار مهر، مرتضی روحانی بعدازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی با مدیران و نمایندگان رسانه ها که در تالار شهید پندی بیمارستان قائم مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار طلاق در سال‌های اخیر به ویژه طلاق‌های عاطفی، اهمیت مسأله «آموزش» در راستای کاهش آمار طلاق‌های رسمی و  عاطفی بیش از پیش اهمیت دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی، بر ضرورت هماهنگی و مساعدت بیشتر رسانه ها در فرهنگ سازی ازدواج های دانشجویی و استفاده از ظرفیت های شبکه های مجازی تاکید کرد.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی به فرآیند برگزاری پنجمین جشنواره «مسیر خوشبختی» اشاره و تصریح کرد: آموزش دانشجویان مجرد، زوجین دانشجو و والدین و افزایش سطح دانش و بینش مخاطبان از اهداف این جشنواره است.

وی راه اندازی مرکز مشاوره با رویکرد دینی، تاسیس مرکز جامع همسرگزینی و بهره گیری از پتانسیل‌های موجود در فضاهای مجازی و رسانه‌ای را از دیگر تدابیر اتخاذ شده در ستاد ازدواج دانشجویی استان جهت فرهنگسازی ازدواج آسان، عنوان و بیان کرد: با فراهم شدن زیر ساخت های لازم در آینده ای نزدیک، شرایط تحقق این برنامه ها فراهم شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن