اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

زیرساخت‌ها برای «مشهد ۲۰۱۷» شکل ایده آل ندارند

کد خبر : 7010

استاندار خراسان رضوی درباره وضعیت زیر ساخت های مشهد برای برگزاری رویداد «مشهد ۲۰۱۷» گفت: مسلماً زیرساخت‌های ما آن شکل ایده آل را ندارد و برای رسیدن به وضعیت ایده آل به تلاش بیشتر نیاز داریم که این نیاز در بخش سالن‌ها بیشتر احساس می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در حاشیه نشست سیدرضا صالحی امیری، رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور و مشاور رئیس جمهور با اهالی رسانه، هنرمندان و اصحاب هنر خراسان رضوی درباره وضعیت بودجه مشهد ۲۰۱۷ گفت: هیچ وقت تأمین بودجه «مشهد۲۰۱۷» و انجام کارهای لازم برای این رویداد مهم را موکول به این نکردیم که در بودجه کشور ردیفی به این موضوع اختصاص داده شود.

وی در پاسخ به این انتقاد که چرا شهری مانند اصفهان که پیش از مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده بود، ردیف بودجه مستقل در دولت داشت، گفت: مشهد سال آینده در این خصوص ردیف بودجه مستقلی خواهد داشت و امسال هم شخص رئیس جمهور این اجازه را دادند که از محل بودجه‌های متمرکز وزارتخانه‌ها برای استان ۱۰ درصد به موضوع «مشهد ۲۰۱۷» اختصاص داده شود و البته ما پیش از تعیین ردیف بودجه، کار خود را شروع کردیم.

 وی با بیان اینکه سال گذشته پیش بینی کرده بودیم که به این منظور ۳ تا ۶ درصد از بودجه را به این امر اختصاص دهیم، تصریح کرد: اگر چه پیش‌بینی ما این رقم بود، اما ۱۰ درصد بودجه را به این امر اختصاص دادیم.

وی افزود: در حوزه اجرایی و در بخش شهر هوشمند و نیازهای مرتبط با اتفاق «مشهد۲۰۱۷» قراردادهایی که بسته ایم، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌باشد و در حوزه‌های گوناگون پیمانکاران انتخاب شده و قراردادها بسته شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن