اجتماعیستون اصلی

ایجاد بزرگترین موقوفه حضرت زهرا(س) در استان کلید خورد

کد خبر : 6952
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از ایجاد بزرگ ترین موقوفه حضرت زهرا(س) در استان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد در نشست خبری روز گذشته که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: با تلاش دلباختگان به حضرت زهرا(س) موقوفه قابل توجهی در میدان صاحب الزمان(عج) مشهد با ۱۰۵۴ متر عرصه و ۲۲۷۶ متر اعیان شامل ۴۲ واحد تجاری و مسکونی به صورت قرض الحسنه پیش خریداری و زمینه برای سهیم شدن واقفان ایجاد شده است.

وی با تشریح نیت های ایجاد این موقوفه اظهار کرد: حمایت و کمک در تامین هزینه های برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی، حمایت و کمک در تامین هزینه های مراسم ولادت حضرت زهرا(س)، کمک به ترویج فرهنگ فاطمی در بخش های آموزش، پژوهش و نشر کتاب و ترویج فرهنگ وقف سه هدف از ایجاد این موقوفه بزرگ است.
وی با بیان این که نماینده ولی فقیه در استان یکی از اعضای هیئت امنای این موقوفه است، درباره چگونگی تامین هزینه خرید موقوفه فاطمی اظهار کرد: برگه های سهام ۵۰ هزار تومانی برای خرید هر سهم از این موقوفه توزیع می شود که محبان اهل بیت(ع) می توانند بر اساس توان خود در تملک و پایه ریزی این موقوفه سهیم باشند.
در این برنامه خانواده شهدای فاطمی، از جمله خانواده شهیدان اسماعیلی ، ابوحامد، عطایی، توسلی، خاوری، عالمی، بخشی، محمدی، سجادی، قاسمی دانا و اسدی با  آیت ا… علم الهدی گفت و گو کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن