اقتصادیستون اصلی

بازار مسکن خراسان رضوی همچنان در رکود به سر می‌برد

کد خبر : 6961

دبیر انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: طرح مسکن اقساطی آنگونه که باید در سطح استان مؤثر نبوده و بازار مسکن همچنان در رکود به سر می‌برد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، نعمت الله ظریف اظهار کرد: شروطی که برای فعالیت در مورد مسکن مهر قرار می‌دهند به حدی است که شرکت در آن را از توجیه خارج می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین حتی اگر شروط سخت برداشته شوند باز هم فعالیت در ساماندهی مسکن مهر گلبهار توجیه ندارد زیرا علاوه بر اینکه متقاضی برای آن وجود ندارد حتی در صورت بودن متقاضی نیز قیمتی که برای آنها در نظر گرفته شده با قیمت تمام شده برابری می‌کند.

دبیر انجمن انبوه سازان خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد واحدهای مربوط به تعاونی‌های کم‌کار در مسکن مهر گلبهار ۸۰۰۰ عدد است، تصریح کرد: ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در این محدوده بلاتکلیف هستند یعنی یا ساخته نشده‌اند و یا اینکه با وجود ساخته شدن متقاضی ندارند.

ظریف با اشاره به استقبال کم به عمل آمده در مورد طرح مسکن اقساطی در خراسان رضوی، بیان کرد: برای شرکت در این طرح نیز متقاضی زیادی وجود ندارد زیرا رکود موجود سبب می‌شود که متقاضی وجود نداشته باشد که بانک مسکن ضمانت آن را انجام دهد.

وی افزود: در واقع طرح مسکن اقساطی نیز آنگونه که باید مؤثر نبوده و بازار مسکن همچنان در رکود به سر می‌برد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن