اقتصادیستون اصلی

پرداخت بخش عمده ای از بدهی‌های شهرداری مشهد به بانک ها

کد خبر : 6921

مدیر بازاریابی و بهره‌برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد بیان کرد: شهرداری مشهد به منظور تصفیه حساب بانکی با بانک سپه، چهار لایحه تقدیم شورای اسلامی شهر کرده که با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد سید مهدی پژم بابیان اینکه اولویت اصلی مدیریت بازاریابی و بهره‌برداری، تعیین تکلیف و پرداخت بدهی‌های بانکی شهرداری مشهد است، اظهار کرد: به‌منظور تصفیه‌حساب بدهی‌های شهرداری مشهد به بانک سپه، چهار لایحه تقدیم شورا شد که با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید. با این مصوبات بخش قابل‌توجهی از بدهی‌های شهرداری به بانک سپه، تصفیه می‌شود.

وی افزود: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در نظر دارد بدهی شهرداری به بانک سپه را به‌صورت غیر نقدی و از طریق واگذاری املاک، پروانه و پروژه تکمیل‌شده، پرداخت نماید.

پژم با اشاره به اینکه این بدهی‌ها مربوط به اوراق مشارکت شهرداری در سال ۱۳۸۹ با سررسید چهارساله بوده، تصریح کرد: در جهت پرداخت بدهی به بانک سپه تاکنون اقدامات خوبی انجام‌شده است اما منجر به تصفیه کامل نگردیده است؛ با انجام تمامی مراحل این مصوبات شورای اسلامی شهر، امید داریم این بدهی‌ها به‌زودی تسویه شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف سهم الشرکه شهرداری در پروژه‌های مشارکتی با سرمایه‌گذاران، اولویت مهم بعدی ما محسوب می‌شود. مدیریت بازاریابی و بهره‌برداری معاونت اقتصادی تاکنون تلاش‌های بسیاری به‌منظور مشخص کردن این موضوع انجام داده اما هنوز وضعیت برخی پروژه‌ها مشخص و نهایی نشده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن