اسلاید شوستون اصلیسیاسی

معاون اجرایی رئیس جمهور در صدر هیاتی به مشهد مقدس سفر می کند

کد خبر : 6863

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روابط عمومی گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور در صدر هیاتی اواسط این هفته به مشهد مقدس سفر می کند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر پور مهدی با اعلام این خبر افزود: معاون اجرایی رئیس جمهور را در این سفر، دستیار ویژه رئیس جمهور، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، نمایندگانی از وزاتخانه های کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه همراهی می کنند.
وی اظهار داشت: در این سفر دو روزه جلسات ارزیابی تحقق تصمیمات ریاست جمهوری در سفر به استان، کارگروه زیارت و نشست با فعالان سیاسی با حضور  معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار می شود.
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روابط عمومی گفت: دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی مشهد، دیدار با تولیت آستانقدس رضوی نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هیات است.
پور مهدی ادامه داد: برگزاری جلسه ی اقتصاد مقاومتی و بازدید از چند پروژه ی عمرانی هم برای معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان این سفر در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بانوان استان دیدار خواهد کرد؛ گفت: رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران نیز با اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی دیدار خواهد داشت.
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روابط عمومی تصریح کرد: حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری با علما و روحانیون و همچنین اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در استان دیدار می کند.
پور مهدی افزود: دیدار روستائیان و عشایر استان با معاون توسعه ی روستایی و مناطق محروم کشور و همچنین دیدار نمایندگان سازمان برنامه و بودجه با فعالان اقتصادی خراسان رضوی از دیگر برنامه های این هیات به مشهد مقدس است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن