اسلاید شواقتصادیستون اصلی

فرهنگ‌سازی و حمایت از تولیدات داخلی و ملی هدف اصلی نمایشگاه” خانواده ایرانی” است

کد خبر : 6686

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: هدف اصلی ما در برپایی این نمایشگاه، انجام یک اقدام و برداشتن یک گام عملی در راستای فرهنگ‌سازی و حمایت از تولیدات داخلی و ملی است.


به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احسان ارکانی اظهار کرد: در سال جاری که به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، ما درصدد هستیم تا نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
وی ادامه داد: هدف اصلی ما در برپایی این نمایشگاه، انجام یک اقدام و برداشتن یک گام عملی در راستای فرهنگ‌سازی و حمایت از تولیدات داخلی و ملی است، به همین منظور این نمایشگاه از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه تدارک دیده شده است.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد متذکر شد: ما در تلاش هستیم با فراهم ساختن یک بستر و شرایط ویژه برای حضور و مشارکت همه مجموعه‌های تولیدی که کالاها و محصولات کاملا ایرانی تولید می‌کنند، به هدف اصلی خود یعنی گسترش فرهنگ حمایت از تولیدات ایرانی برسیم.
ارکانی یادآورشد: با توجه به اینکه مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری مشهد حمایت‌های بی‌دریغی را برای برپایی این نمایشگاه داشتند، خوشبختانه استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان ایرانی انجام گرفته، در واقع یک تضمین حداقلی برای فروش کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه فراهم شده که این امر خود نویدی برای حضور هرچه بیشتر و پررنگ‌تر تولیدگنندکان داخلی در این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای چرخه اقتصادی و صنعتی تولیدات داخلی باشد، همچنان از تولیدکنندگان برای حضور در این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.
به گفته وی، شرایط ثبت‌نام از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار و فضای مجازی به اطلاع عموم رسیده است و این اطلاع‌رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن