اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

از موقعیت مشهد ۲۰۱۷ برای اثبات حقانیت‌مان در برابر جهان بهره بگیریم

کد خبر : 6656

عضو شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ گفت: از موقعیت مشهد ۲۰۱۷ برای اثبات حقانیت‌مان در برابر جهان بهره بگیریم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجید پیراسته با بیان این مطلب در جریان برگزاری جلسه توجیهی کارگاه آموزشی کادر برگزاری چهارمین اجلاس بین‌المللی مدل سازمان همکاری‌های اسلامی که در فرهنگسرای انتظار برگزار شد، اظهار کرد: باید از حداکثر توانی که به دست می‌آوریم و هر موقعیتی که به واسطه مشهد ۲۰۱۷ به وجود می‌آید، بهره بگیریم تا بتوانیم حقانیت‌مان را به همگان اثبات کنیم. برای رسیدن به این هدف و بر اساس استراتژی های موجود، گام‌هایی در شهرداری مشهد برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه تبلیغاتی دشمن به شدت علیه کشورمان فعال است، افزود: با پیگیری بعضی جریان‌ها، کانال و خط خبری می‌توان به وضوح این کینه‌ها و عداوت‌ها را نسبت به مردم ایران دید.
عضو شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ در ادامه عنوان کرد: علت این دشمنی و عداوت به خوبی روشن است. چراکه مملکت، تفکر حاکم و جریان کشور ما را در مقابل منافع خود می‌بینند و به هر وسیله می‌کوشند کشور را مضمحل و از هم گسیخته کنند.
پیراسته ندای استقلال خواهی و بزرگ منشی ایرانیان را مایه خشم دشمنان دانست و گفت: باید از فرصت‌های پیش رو استفاده کنیم و توانمندی مردم و ندای استقلال‌مان را به گوش جهانیان برسانیم.
وی به فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری پیرامون وضعیت کشور و موقعیت ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: افراد باید از این فرمایشات بهره گیرند و سخنان ایشان را راهگشای کار خود قرار دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن