اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کد خبر : 6598

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، رسول پاپایی، دیروز در حاشیه آیین افتتاح طرح نماد گفت: بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور و در چارچوب قانون خدمات کشوری تعداد ۱۰ هزار نفر از افراد واجد شرایط که دارای مدرک دانشگاهی هستند از طریق آزمون کتبی و صلاحیت عمومی، مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی متناسب با نیاز واحد‌های آموزشی، به شرط گذراندن موفقیت آمیز دوره مهارت و آموزش که توسط دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برگزار می شود، به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می شوند.

وی بیان کرد: براین اساس، استخدام سال ۹۵ بر مبنای نیاز مناطق آموزشی و بومی گزینی است.

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد ۴۰۰۷ نفر زن و ۵۹۹۳ مرد جذب می شوند. براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان به گذراندن دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ملزم هستند.

پاپایی تصریح کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مکلفند در آزمون جامعی که درپایان دوره آزمایشی یک ساله برگزار می‌شود شرکت و گواهی موفقیت در آزمون را کسب کنند.

وی همچنین اعلام کرد: واجدان شرایط باید بعد از انتشار آگهی از طریق سازمان سنجش کشور از ۱۷ مهر ۹۵ اقدام به ثبت نام کنند. پیش بینی می‌شود ۲۱ آبان ماه سال جاری آزمون برگزار شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن