اجتماعیستون اصلی

ضرورت رسیدگی به مشکل سهامداران پدیده شاندیز

کد خبر : 6534

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت رسیدگی به مشکل سهامداران پدیده شاندیز تاکید کرد.به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رضا شیران خراسانی در نشست علنی امروز یکشنبه (۱۱ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد قرن بیستم با گفتمانی تمدن ساز که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی(ص)، مقابله با ظلم و مظلوم را در جامعه بشری به منثه ظهور رساند در شرایط کنونی که همه دنیاپرستان، قدرت طلبان، جنایتکاران و کودک کشان عالم با حیله های مختلف در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیدند این وظیفه خطیر بر دوش صاحبان انقلاب است که با اطاعت محض از ولایت فقیه به ریسمان الهی چنگ بزند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری مدت هاست در بیانات خود گفتمان جبهه انقلاب اسلامی را به عنوان راهبرد در مقابله با چالش های نظام جمهوری اسلامی مطرح می نماید و در حقیقت رهبری فرزانه از طریق دعوت به شفاف سازی مرزهای انقلاب با ضد انقلاب، حراست از مرزهای اعتقادی انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ دشمنان و تحریف گری عناصر و جریان های جامانده از حرکت انقلاب را گوشزد می نماید.

وی خطاب به نمایندگان افزود: دو قطبی کامل، با اصالت، واقعی و حقیقی، دو قطبی جبهه انقلاب و جبهه ضد انقلاب است و سایر گفتمان ها و سلایق سیاسی باید در ذیل این دو قطبی انقلابی و ضد انقلابی خود را تعریف کند نه فراتر و نه منفک از آن.

شیران خراسانی تاکید کرد: وحدت حول محور ولایت این گمشده اصلی فضای سیاسی کشور که در هیاهوی رقابت های ناسالم و کینه ورزی های سیاسی فراموش شده است در میان همه سلایق سیاسی تعریف شده ذیل جبهه انقلاب که در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی اعتقاد دارند امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.در جای جای تاریخ بالاخص دوران دفاع مقدس آثار و برکات وحدت مشهود است و روحیه جهادی نشأت گرفته از وحدت است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند قطار نظام اسلامی هر کجا روحیه جهادی خود را حفظ کرد و در ریل انقلاب حرکت کرد پیش رفت و هرجا از این شاخص غفلت داشت عقب ماند و ناکام شد.

وی افزود: اکنون که همه ما نظر صریح رهبری را در باب مضرات و صدمات دو قطبی شدن به وضوح درک کرده ایم در لبیک به منویات ایشان اعلام می کنیم که از این به بعد قایل به هیچ دو قطبی نیستیم مگر دو قطبی جبهه انقلاب و ضد انقلاب و در سایه گفتمان با اصالت انقلاب اسلامی زیر چتر ولایت در خدمت به مردم ایران اسلامی خواهیم بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: در گفتمان انقلاب اسلامی هدف، وسیله را توجیه نمی کند و رعایت اخلاق اسلامی از اصالت برخوردار است. گفتمان رسول خدا(ص) اجازه نمی دهد از نردبام دروغ، تهمت، افترا و رذایل اخلاقی دیگر برای رسیدن به اهداف استفاده شود. مواظب باشیم تهمت، دروغ، افترا و رذایل اخلاقی با حمایت های گاه و بیگاه از بعضی از سایت ها و گروه های مسموم مجازی که اعتماد مردم به نظام را مورد هجمه قرار داده است نهادینه نگردد؛ حامیان بداخلاقی بدانند دیر یا زود خود قربانی این روش خواهند گردید.

شیران خراسانی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: سهامداران پدیده با اعتماد به نظام اسلامی در یک فعالیت قانونی حلال و مباح شرکت کردند نگذاریم بیش از این زندگی آنها دستخوش بدعمل کردن و کند عمل کردن وزرای مربوطه گردد.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: در شهرستان محروم کلات که شیب زمین به سمت کشور همسایه است و آب های سطحی به کشور همسایه روان است با کدام منطق مانع برداشت زه آب رودخانه توسط کشاورزان می شوید با کدام منطق حاصل دسترنج یک ساله آن را از بین می برید همچنین به بهانه آلودگی باغ های چند ده ساله مردم را تخریب می کنید حتی اجازه برداشت محصول را نمی دهید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن