اجتماعیستون اصلی

برگزاری سوگواره “بصیرت عاشورایی “در هفت پهنه حاشیه شهر مشهد

کد خبر : 6518

سوگواره «بصیرت عاشورایی» به همت ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر که شهرداری مشهد نیز یکی از اعضای فعال آن است در هفت پهنه حاشیه این شهر برگزار می‌شود.به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: هفت ویژه برنامه در قالب سوگواره ” بصیرت عاشورایی” در حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود.
حجت الاسلام جمال ایزدی افزود: آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در اجتماع لبیک یا حسین(ع) شهرک شهید رجایی مشهد به سخنرانی می‌پردازد.
وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبداالله الحسین(ع) بیان کرد: ماه محرم ماه ایستادگی بر آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انسانی و ماه هدایت افکار و اندیشه‌ها در جهت آموزه‌های مکتب سیدالشهدا (ع) است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی هدف از برگزاری این ویژه برنامه‌ها را ارتقاء سطح بصیرتی و معرفتی به ویژه جوانان و نوجوانان، اقامه عزای امام حسین (ع) با نگاه اقامه شعائر اسلامی، تبیین درس‌ها و عبرت‌های عاشورا، تقویت باورهای دینی، تبیین سبک زندگی حسینی و بصیرت افزایی برشمرد.
گفتنی است ویژه برنامه‌ها در تاریخ های ۲ و ۵ و ۷ و ۱۲ و ۱۹ محرم در ۷ پهنه‌های حاشیه شهر اجرا خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن