اجتماعیستون اصلی

بهره برداری از ICU عمومی” کلاهان ” بیمارستان قائم(عج)

کد خبر : 6512
با مشارکت خیران نیک اندیش “کلاهان” و با هزینه ۳میلیاردو ۵۰۰میلیون تومان بخش آی سی یو عمومی (مراقبت های ویژه ) کلاهان در بیمارستان قائم “عج” به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان رضوی، دکتر”داستانی” رئیس بیمارستان قائم (عج)  روزگذشته در مراسم بهره برداری از این بخش گفت: بخش مراقبت های ویژه “آی سی یو” یکی از بخش های مهم بیمارستان است که بیماران بدحال در آن بستری می شوند و در این زمینه بیمارستان ها با کمبود تخت آی سی یو روبه رو هستند. با توجه به این کمبود ۲۴ تخت مراقبت های ویژه با مشارکت خواهران” کلاهان” در بیمارستان قائم (عج) ایجادشد.

۲۴تخت  با  هزینه ۳میلیاردو۵۰۰میلیون تومان
وی افزود: بخش مراقبت های ویژه مرحوم کلاهان در فضایی با ۷۰۰متر مربع وبا ۲۴تخت و صرف هزینه ۳میلیاردو۵۰۰میلیون تومان در محل سلف قدیمی بیمارستان قائم (عج) ایجاد شده است که از این مبلغ یک میلیارد تومان را خواهران کلاهان و ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان را وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرداخت کرده اند.
داستانی اضافه کرد: این بخش مطابق با استانداردهای روز ایران و مقررات ملی ساختمان تحت نظارت اداره فنی و مهندسی مرکز قائم (عج) و مدیریت فنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد احداث شده است.
رئیس بیمارستان قائم (عج) با اشاره به نیازهای بیمارستان اظهار کرد: کارهای خیر زیادی توسط خیران نیک اندیش برای رفع کمبودها در این بیمارستان از جمله نوسازی بخش جراحی یک،اورژانس اطفال،ساختمان فیزیوتراپی نرجس ، احداث همراه سرای بیمارانجام شده است، حتی خیری حاضر به نوسازی کلیه سرویس های بهداشتی بیمارستان شده است ما تمام این اقدامات خیر خواهانه را ارج می نهیم و اعلام می کنیم می توانیم فضای دیگری را برای ایجاد۴۰تخت دیگر آی سی یو در اختیار خیران قراردهیم.
درخور ذکر است درادامه از خواهران کلاهان که در ایجاد بخش مراقبت های ویژه مشارکت داشتند، با اهدای هدایایی تقدیر شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن