اجتماعیستون اصلی

رشد ۸۰ درصدی جرایم سایبری در خراسان‌رضوی

کد خبر : 6487

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال جرائم سایبری نسبت به سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته و با افزایش فعالیت‌های نیروی انتظامی خراسان رضوی در این حوزه، میزان کشف جرم در فضای سایبری ۱۰۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس، سردار بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در مراسم هفته نیروی انتظامی که در مرکز پلیس مشهد مقدس برگزار شد،‌ اظهار کرد: خوشبختانه به یاری خداوند و همکاری مردم فهیم استان، پلیس خراسان رضوی در فضای تبادل اطلاعات و پیشگیری از وقوع جرم در رتبه نخست کشور قرار گرفته است.

وی از اجرایی شدن ۸۲ طرح مبارزه با سرقت از ابتدای سال خبر داد و گفت: نیروی انتظامی خراسان رضوی در مبارزه با جرائم فضای مجازی، سرقت و اراذل اوباش نیز عملکرد مطلوبی داشته به‌ طوری‌که در نیمه نخست امسال میزان مقابله با اراذل و اوباش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رشد هفت درصدی داشته است.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال جرائم سایبری نسبت به سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته و با افزایش فعالیت‌های نیروی انتظامی خراسان رضوی در این حوزه، میزان کشف جرم در فضای سایبری ۱۰۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی پیرامون تلفات جاده‌ای در شش ماه اول سال بیان داشت: با توجه به ورود میلیون‌ها زائر در طول سال به مشهد، میزان تلفات جاده‌ای در استان ۲۵ درصد نسبت به شش ماه ابتدای سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به وجود ۱۲۰ هزار واحد صنفی در مشهد تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری‌های صورت گرفته با اتاق اصناف مشهد بخش عمده‌ای از واحدهای صنفی غیرمجاز ساماندهی شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن