دانش و فناوریستون اصلی

فراخوان و پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان‌رضوی منتشر می‌شود/ اعطاء کارت اعتباری به فعالان بسیج رسانه‌

کد خبر : 6496

رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: فراخوان و پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در عرصه خبر، مصاحبه، گزارش، عکس و تولیدات چند رسانه‌ای با موضوعات اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، نماز و فرهنگ میزبانی از زائر منتشر خواهیم کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، جواد علما ظهر امروز در نشستی خبری که در محل دفترخبرگزاری تسنیم خراسان‌رضوی برگزار شد،‌ اظهار داشت: با تفاهمی که با بانک ملی انجام شده، مقرر شد تعداد ۲۵۰ کارت اعتباری ۵ و ۱۰ میلیون تومانی، با اقساط ۳۶ ماهه و سود ۱۸ درصد، در اختیار فعالان رسانه استان خراسان‌رضوی قرار بدهیم و اگر استقبال بیشتر هم شود، ظرفیت به ۵۰۰ عدد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال در فضای آموزشی ۴ برنامه جدی خواهیم داشت، گفت: آموزش خبرنگاری حوادث، آموزش خبرنگاری جنگ، آموزش قوانین مطبوعات با همکاری اداره‌کل دادگستری و دانشکده حقوق و دوره ویژه مدیران و مسئولان رسانه‌ای استان خراسان‌رضوی و آموزش خبرنگاری تخصصی، مقدماتی و آموزش سواد رسانه‌ای برای سه شهرستان تربت‌حیدریه، نیشابور و کاشمر را در نظر گرفتیم.

علما در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه در شهر مشهد، از عدم وجود خبرنگار تخصصی رنج می‌بریم، بیان کرد: اگر روزی نیاز باشد که خبرنگارها به مناطق جنگی و بحرانی اعزام شوند باید دوره‌های تخصصی بحران، حوادث و جنگ را گذرانده باشند.

رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک فراخوان و پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در عرصه خبر، مصاحبه، گزارش، عکس و تولیدات چند رسانه‌ای با موضوعات اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، نماز و فرهنگ میزبانی از زائر منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: جشنواره در دو بخش فعالان رسانه و خبرنگاران که مربوط به تولیدات دو سال گذشته و بخشی دیگر مربوط به مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها با همین موضوعات است، که به صورت مجزا داوری خواهند شد، تلاش می‌کنیم کیفیت سطح برگزاری، هدایا و داوری‌ها در شأن استان باشد.

علما گفت: در ارتباط با برگزاری تورهای تفریحی علمی در ۶ ماه باقی مانده سال، رایزنی با بخش خصوصی با شرایط کاملاً ویژه، مخصوص فعالان حوزه رسانه انجام شده است.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: برای فعالان رسانه استان، با اداره ورزش و جوانان ۴ جلسه به منظور برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی، با شعار حمایت از تولیدات بومی و محلی برگزار کردیم. رشته‌های ورزشی شامل پینت‌بال، فوتسال، دارت، تیراندازی و تنیس روی میز هستند که رسانه‌ها می‌توانند به صورت تیمی و انفرادی در این مسابقات شرکت کنند.

علما با بیان اینکه منتظر ورود و ثبت‌نام عزیزان رسانه هستیم، گفت: پیش‌بینی ما این است که در دهه فجر اختتامیه این مسابقات را با حضور مسئولان و با اهدای مدال‌‌های ورزشی و هدایا که تولیدات بومی محلی استان هستند، برگزار کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن