اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد؛ میزبان هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن در سال ۲۰۱۷

کد خبر : 6367

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران‌ شهرداری مشهد از میزبانی این کلانشهر برای برگزاری هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن در سال ۲۰۱۷ خبر داد.به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی با بیان این مطلب گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی شهرداری مشهد، میزبانی برگزاری هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن به مشهد اعطا شد و این اجلاس همزمان با اولین اجلاس منطقه‌ای جامعه ایمن در روزهای شانزدهم، هفدهم و هجدهم اسفندماه سال جاری همزمان با ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی در مشهد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیش از این چین نامزد برگزاری اجلاس یاد شده بود، اظهار کرد: دو ماه گذشته، کشور چین از نامزدی برگزاری اجلاس انصراف داد و بر اساس مکاتبات و رایزنی‌های صورت گرفته، میزبانی این اجلاس از سوی سازمان بهداشت جهانی و جامعه ایمن جهانی به مشهد مقدس اعطا شد.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران‌ شهرداری مشهد با بیان اینکه هفتمین اجلاس آسیایی در سال ۲۰۱۴ در کره جنوبی برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این اجلاس در مشهد، جذب مخاطبان بین‌المللی از شهرها و کشورهای آسیایی است تا در سطح بین‌المللی به تبادل تجربیات و اشتراکات بپردازیم.
عزیزی خاطر نشان کرد: به همین منظور در صدد هستیم اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در سطح بین‌المللی انجام دهیم و فراخوان مقالات اجلاس را سامان‌دهی نماییم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن