اجتماعیستون اصلی

اولویت کاری من تداوم محرومیت زدایی روستایی است

کد خبر : 6364

مدیرعامل جدید شرکت گاز خراسان رضوی اولویت کاری خود را تداوم محرومیت زدایی و توسعه شبکه‌های گازرسانی روستایی عنوان کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با پایان عملیات گازرسانی به ۶۹۶ روستای خراسان‌رضوی طی سالهای آینده بیش از نیم میلیون نفر به آمار مصرف کنندگان گاز استان افزوده خواهد شد.
وی شتاب عملیات گازرسانی در خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با بهره برداری از این تعداد روستا بزودی بیش از یکصدهزار خانوار در قالب نیم میلیون نفر گازدارخواهند شد.
فانی همکاری سازمانهای دولتی و مشارکت‌ مردمی را دو بازوی یاری کننده خدمتگذران مردم در شرکت گاز دانست و توزیع متوازن این نعمت الهی و محرومیت زدایی از مناطق کمتربرخوردار استان را هدف اصلی فعالان صنعت گاز در خراسان رضوی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با یادآوری حمایت خوب وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در توسعه شبکه‌های گاز در این استان اضافه کرد: طی سه سال گذشته بیش از ۳۲۸ روستا با جمعیتی بالغ بر ۵۹ هزار و ۵۲۴ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
فانی در پایان بایادآوری زحمات مهندس صادقی مدیرعامل سابق شرکت گاز خراسان رضوی در پیشبرد اهداف شرکت ملی گاز ایران در این استان، اولویت کاری خود را تداوم محرومیت زدایی و توسعه شبکه‌های گازرسانی روستایی این استان عنوان کرد.

اخبار گاز در خراسان رضوی
@akhbarekhorasan

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن