اقتصادیستون اصلی

۱۰۰ تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار محرم و صفر در خراسان رضوی ذخیره شده است

کد خبر : 6284

مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار در ماه محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم حمیدرضا جوادی  اظهارکرد: برای تنظیم بازار در ایام ماه محرم و صفر مشکلی وجود نداشته و برای پایین نگاه داشتن قیمت‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: برای ایام محرم و صفر ۱۰۰ تن ذخیره گوشت قرمز در نظر گرفته شده که در صورت نیاز افراد بیش از این میزان نیز توزیع می‌شود و مشکلی برای تأمین اقلام وجود ندارد.

مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین سهمیه مناسبی برای استان در مورد برنج در نظر گرفته شده که از سایر استان‌های دیگر بسیار بالاتر است.

جوادی تأکید کرد: همچنین برای هیئت‌های مذهبی نیز برخی از اقلام مانند گوشت، برنج و شکر در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز با ارائه درخواست بتوانند آنها را دریافت کنند.

وی ادامه داد: هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی برای ماه محرم پیش‌بینی نشده و اگر شهروندان شاهد این موضوعات در سطوح خرده فروشی باشند باید به واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مراتب را گزارش دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن