اجتماعیستون اصلی

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

کد خبر : 6234

استاندار خراسان رضوی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی جویندگان علم و دانش در سراسر استان تبریک گفت.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: برای همه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب عزیز استان، دستیابی به مدارج عالی علمی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
ن و القلم و مایسطرون
قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.
تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.
چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.
آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و مدرسه و دانشگاه  را به همه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب عزیز خراسان رضوی  صمیمانه تبریک می گویم.
امیدوارم ان شاالله اراده خویش را در جهت پیشرفت و بالندگی در عرصه های علم و معرفت استوار نموده ، راسخ و ثابت قدم در جهت فراگیری علم و دانش همت خویش را به کار بندند و خود را مجهز به زیور تقوا و دانایی کنند تا بتوانند در سالیان پس از تحصیل، چرخاننده چرخ های علمی و مدیریتی میهن عزیزمان ایران اسلامی باشند.
انتظار این است که با هم افزایی طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان مراکز آموزش عالی ، شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و سیاست های دولت تدبیر و امید در استان، باشیم.
در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا، عالم آل محمد (ع) برای همه دانش آموزان و دانشجویان عزیز استان، دستیابی به مدارج عالی علمی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن