اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

شهرداری مشهد فراتر از وظایف خود در مشهد ۲۰۱۷ عمل کرده است

کد خبر : 6085

مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد گفت: در موضوع مشهد ۲۰۱۷ شهرداری فراتر از سطح وظایف خود ورود پیدا کرده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مجید پیراسته در حاشیه افتتاح رسمی دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری ظهار کرد: در موضوع مشهد ۲۰۱۷، شهرداری مشهد فراتر از سطح وظایف خود ورود پیدا کرده و اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.
وی افزود: متاسفانه وظایف اساسی و بودجه خاصی از طریق مسئولان عالی‌رتبه متولی بحث مشهد ۲۰۱۷ به شهرداری مشهد تعلق نگرفته و هر آنچه در شهرداری پیگیری شده همه در راستای احساس وظیفه و تکلیفی بوده که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد در این موضوع داشته است.
مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد بیان کرد: برای مشهد ۲۰۱۷ چندین اجلاس مهم همچون اجلاس‌ جوانان کشورهای اسلامی در آبان ماه ۹۵، جامعه ایمن در اسفندماه ۹۵ همچنین اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی در اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ ابداع و طراحی شده است.
پیراسته ادامه داد: همچنین موضوع هفته‌های مشهد الرضا(ع) را در سایر کشورها مورد توجه قرار دادیم که اولین هفته فرهنگی در حیدرآباد هندوستان برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی امیدواریم هفته‌های متعددی را در سال ۲۰۱۷ در شهرهای مختلف جهان برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی نیز هدف‌گذاری شده افتتاح خط ۲ قطار شهری مشهد در سال ۲۰۱۷ انجام شود و در حوزه سیما و منظر شهری نیز سعی شده اقداماتی در راستای مشهد ۲۰۱۷ صورت گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن