اجتماعیستون اصلی

جشن میلاد هادی آل محمد(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

کد خبر : 6022

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام علی النقی (ع)، جشن میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، در حرم مطهررضوی برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل ازتسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی اظهار کرد: در ایام میلاد امام دهم شیعیان، برای زائران و مجاورانی که در این ایام برای عرض شاد باش به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه حجج‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی و گرایلی در ویژه برنامه‌‌های جشن میلاد امام هادی به ایراد سخن می‌پردازند، گفت: سیره و شخصیت امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره، انسان کامل در کلام امام هادی(ع) و بیان سیره و زندگانی این امام بزرگوار از موضوعاتی است که در ایام میلاد امام علی النقی(ع) تبیین می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان داشت: مدیحه‌سرایی، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، سخنرانی، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی عنوان کرد: این ویژه برنامه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۱ در شب و روز میلاد امام دهم شیعیان در صحن جامع رضوی حرم مطهر برگزار می‌شود.

‌حسینی اظهار کرد: افزون بر برنامه‌های صحن جامع رضوی در دیگر اماکن حرم مطهر نیز ویژه برنامه‌هایی چون حلقه‌های معرفت، پایگاه آداب زیارت، دین نشاط زندگی و … برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن